معرفی ویژگی جدید هوش‌مصنوعی توسط آمازون
معرفی ویژگی جدید هوش‌مصنوعی توسط آمازون
آی سی تی نیوز - آمازون امروز یک ویژگی جدید هوش مصنوعی مولد را معرفی کرد که نقدها و بررسی‌های مربوط به محصولات عرضه شده در آمازون را خلاصه و منتشر می‌کند.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، ابزار هوش مصنوعی جدید آمازون ابتدا برای «گروهی از خریداران تلفن همراه در ایالات متحده در طیف گسترده ای از محصولات» در دسترس است. این ابزار ابتدا یک پاراگراف خلاصه ایجاد می کند که موضوعات مهم موجود در بازخورد مشتریان را برجسته می کند.

این شرکت ابتدا در ماه ژوئن تایید کرد که در حال آزمایش یک ابزار خلاصه سازی متن مبتنی بر هوش مصنوعی است، اما اکنون عرضه رسمی آن را آغاز کرده است. اندی جاسی، مدیرعامل آمازون، اوایل این ماه گفت که هوش مصنوعی “در قلب کاری که ما انجام می دهیم” قرار دارد.

ایده‌ای که موجب طراحی این هوش مصنوعی شده آن است که خریداران اجازه یابند بدون نیاز به مطالعه مجموعه ای از بررسی‌ها به صورت دستی، خلاصه برداشت های همتایان خود را دریافت کنند. این خلاصه شامل یک پاراگراف کوتاه است که اجماع نظر مشتریان را توضیح می‌دهد. در این خلاصه‌ها به مواردی مانند سرعت عملکرد، کیفیت تصویر، اینکه دستگاه مطابق انتظار عمل می کند یا نه و غیره اشاره شده است.

هر خلاصه با برچسب‌های قابل کلیک تکمیل می‌شود و مضامین مرتبط و کلمات رایج از نظرات مشتریان هم نمایش داده می‌شود. آمازون تا به حال بیش از ۲۰۰ میلیون بررسی جعلی را مسدود کرده است و از مجرمان شکایت می‌کند.