امتحانات دانش‌آموزان الکترونیکی نمی‌شود
امتحانات دانش‌آموزان الکترونیکی نمی‌شود
رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی با بیان اینکه امتحانات دانش‌آموزان الکترونیکی نمی‌شود، گفت: فرایند برگزاری امتحانات به صورت الکترونیکی خواهد بود که یک بخش آن، تصحیح الکترونیکی امتحانات است.

محسن زارعی رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی در گفت‌وگو با فارس تأکید بر اینکه امتحانات دانش‌آموزان الکترونیکی نمی‌شود، اظهار کرد: فرایند برگزاری امتحانات به صورت الکترونیکی خواهد بود که به صورت قدم به قدم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان باید حضوری امتحان نهایی بدهند، ادامه داد: امسال تصحیح الکترونیکی را به صورت آزمایشی آغاز کردیم که خرداد ماه یک مرحله آزمایشی را پیش بردیم و قرار است در شهریور و دی ماه هم به صورت آزمایشی برگزار شود.

زارعی با بیان اینکه اگر بازخورد خوبی از تصحیح الکترونیکی بگیریم، از سال آینده اجرا می‌کنیم، افزود: در خرداد ماه، تصحیح الکترونیکی را برای مدارس خارج از کشور اجرا کردیم که طرح موفقیت آمیزی بود.

وی اضافه کرد: قرار است تصحیح الکترونیکی را در چند استان اجرا کنیم که به استان‌ها اعلام کردیم و استان‌هایی که آمادگی دارند در یک حوزه اجرا در شهریور و دی ماه برای تصحیح الکترونیکی اقدام می‌کنند.