به گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیمان قرهداغی گفت: علاوه بر این، مشترکان میتوانند برای عضویت مجدد و دریافت پیامکهای اطلاعرسانی خدماتی (پیامکهایی که پس از عضویت مشترک در باشگاه مشتریان یک شرکت یا فروشگاه برایش ارسال میشود)، عدد ۱۲ را به همان سرشماره ارسال کنند.
وی با اشاره به اینکه پیش از این به منظور رعایت حقوق مصرفکنندگان خدمات ارتباطی و با هدف ساماندهی دریافت و عدم دریافت پیامکهای انبوه تبلیغاتی از تمام سرشمارههای پیامکی تبلیغاتی به صورت یکجا، سامانه کد دستوری #۸۰۰* راهاندازی شده است، افزود: اکنون با این امکان، مشترکان میتوانند نسبت به فعالسازی یا غیرفعالسازی دریافت پیامکهای خدماتی به تفکیک هر سرشماره پیامکی اقدام کنند.
برنامه جدید رگولاتوری برای لغو پیامکهای مزاحم
برچسب ها
نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد
آی سی تی نیوز - بانک مرکزی در ادامه برنامه های خود جهت توسعه ابزارهای تامین مالی زنجیره ای و با هدف تسهیل تامین مالی بنگاه های اقتصادی نسبت به طراحی و عملیاتی سازی «برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین» از طریق بانک های صادرات و تجارت اقدام کرد.
تصویب ممنوعیت تیکتاک در سنای آمریکا
آی سی تی نیوز - سنای آمریکا لایحه ای را تصویب کرد که بایت دنس، مالک تیک تاک را وادار می کند کسب و کارش در این کشور را تا ۹ ماه دیگر واگذار کند یا با ممنوعیت روبرو خواهد شد.
بهبود شبکههای مخابراتی با مدیریت هوشمند
آی سی تی نیوز - طرح پژوهشی «مدیریت و کنترل توزیع شده بر روی شبکههای مخابراتی» با هدف بهینهسازی انرژی و بهبود کارکرد دستگاههای الکترونیکی و مخابراتی با حمایت بنیاد ملی علم ایران انجام شد.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.