رونمایی از خانواده جدید محصولاتHONOR در کنگره موبایل
رونمایی از خانواده جدید محصولاتHONOR در کنگره موبایل
آی سی تی نیوز -آخرین سری از موبایل‌های خانواده X کمپانی Honor توسط انفورماتیک گستر، امروز در کنگره موبایل ایران رونمایی شد.

سه مدل جدید HONOR X9a, HONOR X8a, HONOR X7a که قرار است در آینده ی نزدیک به بازار ایران عرضه شوند، اعضا جدید خانواده آنر در بخش میان رده هستند.

اولین عضو از این خانواده   HONOR X9a است که با بهره گیری از صفحه نمایش OLED برتر و با طراحی منحصربفرد و زیبا احساس یک گوشی پرچمدار را به شما منتقل می کند. طراحی خاص این دستگاه و دوربین پشت آن، از ویژگیهای جذاب آن می باشد.

صفحه نمایش خمیده HONOR X9a قابلیت ضد ضربه بودن را دارد و تا حد زیادی دغدغه شما را از شکسته شدن صفحه نمایش برطرف میکند.

این دستگاه همچنین با رابط کاربری Magic UI 6.1 و مبتنی بر اندروید ۱۲ همراه با پشتیبانی از سرویسهای گوگل، عرضه می شود که عملکرد بهتری را نسبت به مدل‌های قبلی نوید میدهد.

Honor X8a دیگر عضو این خانواده است که از پردازشگر Mediatek Helio G88، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند. بهره گیری از دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی بهمراه فوکوس خودکار ، یکی از ویژگی های برجسته این گوشی هوشمند است.

قاب فوق‌العاده باریک، مساحت صفحه نمایش این مدل جدید را به حداکثر رسانده و تجربه بصری غیرقابل تصوری را به ارمغان می‌آورد. چشم انداز بی کران و زیبایی بدیع در دسترس شماست.

آخرین عضو خانواده X یعنی  Honor X7a ، یک گوشی اقتصادی و مقرون بصرفه است. این گوشی با صفحه نمایش ۶٫۷۴ اینچی و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری امکان این را دارد تا برای ۴۲ ساعت استفاده روزانه گوشی شامل مرور شبکه های اجتماعی، تماس های تلفنی و ۲۹ ساعت پخش موسیقی با شارژ کامل مناسب، شما را همراهی کند. شارژ سریع ۲۲٫۵ واتی از طریق USB-C امکان شارژ کامل این دستگاه را در مدت زمان۳۰ دقیقه ای فراهم می‌کند.