آی‌سی‌تی نیوز – معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ضمن تاکید بر ضرورت حفظ و نگهداری املاک دولتی گفت: سامانه املاک دولتی با همکاری خزانه‌داری راه‌اندازی شود. به گزارش ایرنا، حسن بابایی در نشست مشترک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با خزانه‌داری کل کشور افزود: دی ۱۳۹۸ تفاهم […]

آی‌سی‌تی نیوز – معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ضمن تاکید بر ضرورت حفظ و نگهداری املاک دولتی گفت: سامانه املاک دولتی با همکاری خزانه‌داری راه‌اندازی شود.

به گزارش ایرنا، حسن بابایی در نشست مشترک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با خزانه‌داری کل کشور افزود: دی ۱۳۹۸ تفاهم نامه همکاری میان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و خزانه‌داری کل کشور در راستای ضرورت حفظ املاک دولتی و بیت المال که از ضروریات مسلم و از تأکیدهای قانونی است، در اجرای مواد ۳، ۹ و ۱۱ قانون حدنگار و مواد ۱۱۳،۱۱۴و ۱۲۳ قانون محاسبات عمومی کشور، صدور اسناد تک برگ در سازمان ثبت اسناد در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: تعداد اسناد تقدیمی به اداره‌های ثبت استان‌ها، ۱۵۹ هزار و ۵۶۳ فقره سند بوده که تعداد کل اسناد تک برگ صادره از محل مبادله شده مخزن، ۱۲۸ هزار و ۲۲۹ فقره معادل معادل ۸۰.۳۶ درصد است که با توجه به برنامه ریزی ها تا پایان سال به مابقی تعهدات نیز عمل خواهد شد و اسناد تک برگ و کاداستر صادر می‌شود.
بابایی اظهارداشت: همچنین از محل گواهی بند «د» ، تاکنون ۷۳ هزار و ۵۰ فقره سند تک برگ صادر شده است و همکاران ما در یک اقدام جهادی، اقدام به صدور ۲۰۱ هزار و ۲۷۹ سند تک برگ کرده‌اند.