۲ موبایل صنعتی نوکیا برای محیط‌های صنعتی رونمایی شدند
۲ موبایل صنعتی نوکیا برای محیط‌های صنعتی رونمایی شدند
آی سی تی نیوز -نوکیا دو موبایل صنعتی با طراحی زمخت رونمایی کرده است. این دستگاه ها نوکیا HHRA501x و نوکیاIS540.1 هستند که برای کاربردهای صنعتی ساخته شده اند.

به گزارش مهر به نقل از گیزموچاینا، این شرکت برای ارائه دو دستگاه مذکور با موسسه آلمانی i.safe MOBILE همکاری کرده است.

۲ موبایل جدید نوکیا در رده EX طبقه بندی شده اند و مشخصات فنی یکسانی دارند. هر دوی آنها پس از یک تست سخت ارائه شده اند. آنها تاییدیه الزامات برقراری تماس برای صنایعی مانند معدن، نفت، گاز و مواد شیمیایی را دریافت کرده اند. هر دو دستگاه را می توان در اماکنی با ریسک انفجار به طور ایمن استفاده کرد.

۲ موبایل صنعتی نوکیا برای محیط‌های صنعتی رونمایی شدند

موبایل های مذکور از پهنای باند فرکانس لازم پشتیبانی می کنند و گواهینامه های مورد نیاز را دارند. نوکیاIS540.1 دارای یک نمایشگر ۶ اینچی از جنس گوریلا گلس۳ است. همچنین تراشه دو هسته ای QCM6490 کوالکام در آن به کار رفته است. این مدل با ۸ گیگابایت RAM و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود.

این دستگاه همچنین شامل یک دوربین پشتی ۴۸مگاپیکسلی با قابلیت اتوفوکوس و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است. باتری دستگاه نیز ۴۴۰۰ میلی آمپر و قابل تعویض است.IS540.1 تا حدودی شبیه نوکیا۸۰۰ است اما اصلاحاتی دارد و همراه یک لوگوی جدید رونمایی شده است.

البته قابلیت های اپتیکی هر دو موبایل هوشمند نوکیا منتشر نشده است. قیمت دستگاه ها و اطلاعات مربوط به عرضه آنها نیز مشخص نیست.