کاندیداهای جشنواره خدمات دیجیتال دوستدار خانواده معرفی شدند
کاندیداهای جشنواره خدمات دیجیتال دوستدار خانواده معرفی شدند
آی سی تی نیوز - با برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره خدمات دیجیتال دوستدار خانواده، کاندیداهای دریافت نشان این جشنواره معرفی شدند.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اختتامیه جشنواره خدمات دیجیتال دوستدار خانواده با حضور جمعی از مدیران وزارت ارتباطات در سالن همایش های شهید قندی برگزار شد و کاندیداهای برگزیده برای دریافت نشان این جشنواره در بخش های مختلف معرفی شدند.
بر اساس این گزارش، در بخش پرداخت کودک، برنامه زیپاد، در ساز و کارهای عدم نمایش تبلیغات نامناسب برای کودکان، پیام رسان ایتا و سرویس بومینو، در بخش تناسب سن با محتوا، فیلیمو و پیام رسان بله، در بخش خدمات دارای نظارت اولیا، نماوا و روبیکا و در بخش سامانه مستقل نظارت اولیا، برنامه ایمینو، در بخش سکوهای خدمات دولتی هم برنامه شاد و ۴۵۶ و در بخش سکوهای مخصوص کودک نیز دیجیتون و توپ مارکت معرفی شدند.
همچنین، پیام رسان ایتا و برنامه کافه بازار به عنوان برگزیدگان بخش آرای مردمی جشنواره برگزیده و از آنان با اهدا لوح تقدیر شد.
بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره خدمات دیجیتال دوستدار خانواده، برگزیدگان در ۲۷ اردیبهشت سال آینده به مناسبت روز جهانی ارتباطات معرفی می شوند و نشان این جشنواره به آنان اهدا می شود.
در مراسم امروز، امیرلاجوردی جانشین وزیر در امور ارتباطات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و محمد خوانساری رییس سازمان فناوری اطلاعات و هادی اصلان زاده معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزیر ارتباطات نیز حضور داشتند.