ممنوعیت محتوای خشونت آمیز در توئیتر
ممنوعیت محتوای خشونت آمیز در توئیتر
آی سی تی نیوز - توئیتر قوانین مربوط به محتوای خشونت آمیز را آپدیت کرد که براساس آن آرزوی مرگ یا آسیب فیزیکی کردن برای فردی دیگر در این پلتفرم ممنوع است.

به گزارش مهر به نقل از انگجت، توئیتر بار دیگر قوانین مربوط به انتشار محتوا را سختگیرانه تر و نسخه ارتقا یافته سیاست « محتوای خشونت آمیز» را آپدیت کرده است. این سیاست اکنون موارد بیشتری از محتوای خشونت آمیز را نسبت به نسخه های قدیمی دربر می گیرد.

جالب آنکه طبق سیاست جدید توئیتر کاربران از بیان «آرزوی آزار به دیگری» و موارد مشابه نیز منع شده اند. در متن سیاست توئیتر آمده است: این موارد شامل آرزوی مرگ، دچار بیماری شدن، رویدادهای تراژیک یا هرگونه رویدادی که عواقب مخرب داشته باشد را شامل می شود.

آنچه گفته شد نقض سیاست قبلی توئیتر است که طبق آن اظهاراتی که مرگ یا آرزوی آسیب فیزیکی برای فردی داشتن خلاق قوانین شرکت نبود.

این تغییر تنها مورد افزوده شده به سیاست توئیتر نیست. قوانین این شرکت به طور واضح از زیرساختی محافظت می کند که برای فعالیت های روزانه، شهری یا فعالیت های تجاری به کار می رود.

البته توئیتر دلیل این تغییرات را اعلام نکرده اما در مجموعه ای از توئیت ها عنوان کرد احتمالا حساب های کاربری قانون شکن را تعلیق یا آنها را وادار به حذف توئیت های مورد نظر می کند.