معرفی ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی پیام در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲
معرفی ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی پیام در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲
منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در نمایشگاه الکامپ ۲۰۲۳ با هدف معرفی ظرفیت‌ها و اعلام فرصت های سرمایه گذاری در این منطقه حضور خواهد یافت.

به نقل از fznews این نمایشگاه با هدف معرفی آخرین دستاوردها در حوزه فناوری‌های اطلاعات از چهارم تا هفتم تیرماه در نمایشگاه بین المللی برگزار می شود.
با توجه به استقرار شرکت‌های فناور در حوزه آی.تی و آی.سی.تی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و با هدف معرفی هر چه بیشتر اقدامات صورت گرفته در این منطقه برای تبدیل شدن به قطب اقتصاد دیجیتال منطقه، امسال نیز پیام در این نمایشگاه حضور خواهد یافت.
افزایش سهام پیام در اقتصاد دیجیتال از مهم ترین برنامه هایی است که امروز در این منطقه در حال اجرایی شدن است که به همین منظور، در نمایشگاه پیش روی مجموع اقدامات انجام شده برای تحقق این مهم به نمایش گذاشته خواهد شد.
لازم به ذکر است پیام در  فضای بالغ بر ۳۰۰متر و در قالب پاویون و با مشارکت ۷ شرکت حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مستقر در این منطقه در سالن ۳۱B (میلاد) شرکت خواهد کرد.
بنابر اعلام مجریان نمایشگاه بیش از ۱۰ کشور از جمله روسیه، چین، سوریه، عراق، ارمنستان و غیره در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
گفتنی است این نمایشگاه پس از چهار سال تاخیر در برگزاری، چهارم تا هفتم تیرماه ۱۴۰۲  در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: fznews