لو رفتن ابزارهای جدید ربات گفت‌وگوی چت‌جی‌پی‌تی
لو رفتن ابزارهای جدید ربات گفت‌وگوی چت‌جی‌پی‌تی
آی سی تی نیوز - در حالیکه امروز قرار است ابزارهای جدید برای ربات گفت‌وگوی «چت‌جی‌پی‌تی» رونمایی شود، اما یک کاربر با انتشار اسکرین‌شات‌هایی این ابزارها را زودتر از زمان رونمایی، لو داده است.

به گزارش فارس به نقل از ورج، همزمان با آماده شدن اپن‌ای‌آی، شرکت سازنده چت‌جی‌پی‌تی، برای اولین کنفرانس توسعه دهندگان خود، به روز رسانی قابل توجهی در مورد چت‌جی‌پی‌تی لو رفته است.

به گفته سایت دیکودر، اسکرین شات ها و ویدئوهای لو رفته یک چت بات سفارشی را با بسیاری از ویژگی ها نشان می دهد، مانند مرور وب و تجزیه و تحلیل داده ها. ظاهراً اپن‌ای‌آی یک ویژگی جدید نیز خواهد داشت که در آن کاربران می توانند چت بات خود را به اشتراک بگذارند یا موارد ساخته شده توسط دیگران را مرور کنند.

کاربری به نام چوی برای اولین بار در مورد این به روزرسانی ها نوشت. بر اساس این به روزرسانی ها موارد زیر به ربات اضافه شده است:

در تب « Create»، گزینه‌هایی برای انتخاب زبان، لحن و سبک نوشتاری پیش‌فرض برای ربات وجود دارد. سپس، یک تب « Configure» دارای فیلدهایی برای نام‌گذاری، توصیف و دادن دستورالعمل‌هایی به ربات درباره کارهایی است که می‌تواند و نمی‌تواند انجام دهد. کاربران همچنین می توانند فایل ها را برای یک پایگاه دانش سفارشی آپلود کنند و قابلیت هایی مانند مرور وب و تولید تصویر را تغییر دهند. همچنین کادری برای افزودن اقدامات سفارشی به ربات چت شما وجود دارد.

در نهایت، در کنار گزینه‌های پیکربندی، یک پنجره « Preview pane» با یک کادر اعلان برای آزمایش ربات در حین ویرایش وجود دارد.

چوی ادعا می‌کند که شرکت اپن‎ای‌آی در حال برنامه‌ریزی برای انتشار یک طرح اشتراک سازمانی « Team» با گزینه‌های انعطاف پذیر و سالانه است. چوی در یک اسکرین شات ویژگی‌های طرح Team، مانند نسخه جی‌پی‌تی-۴ نامحدود با سرعت بالا و قابلیت داشتن متنی ۴ برابر طولانی‌تر را به اشتراک گذاشت. بر اساس این اسکرین شات قیمت آن برای هر کاربر ۲۵ دلار در ماه است. چوی می گوید که گزینه غیر سالانه ۳۰ دلار در ماه خواهد بود.

ویژگی‌های بتای اخیر چت‌جی‌پی‌تی  شامل نتایج زنده وب، تولید تصویر و چت صوتی است. اپن‌ای‌آی گفته که یش‌نمایش ابزارهای جدید را در کنفرانس توسعه‌دهندگان امروز به نمایش خواهد گذاشت.