فقط دارندگان تیک آبی توئیتر می‌توانند در نظرسنجی ها رأی بدهند
فقط دارندگان تیک آبی توئیتر می‌توانند در نظرسنجی ها رأی بدهند
آی سی تی نیوز - مدیرعامل توئیتر اعلام کرده که از ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) فقط حساب‌های تایید شده می‌توانند در نظرسنجی‌ها رای دهند.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، ایلان ماسک مدیر عامل شرکت توئیتر، روز دوشنبه گفت که تنها حساب‌های تایید شده توئیتر واجد شرایط رای دادن در نظرسنجی‌هایی هستند که از ۱۵ آوریل(۲۶ فروردین)  شروع می‌شود، اقدامی که وی معتقد است جلوی انبوه ربات‌های هوش مصنوعی پیشرفته را می گیرد.

ماسک همچنین گفت که فقط حساب‌های تایید شده شرایط قرار گرفتن در توصیه‌های توئیتر را دارند که جریانی از توییت‌ها را از حساب‌های توئیتر نشان می‌دهد.

کاربری در پاسخ به این خبر توئیتر، تصمیم ماسک را زیر سوال برد و گفت: «شما باید برای شناسایی ربات‌ها در پلتفرم، روی استعدادها و فناوری هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری کنید. این راهش نیست و می تواند سکو را خدشه دار کند.»

ماسک پاسخ داد: «پیش بینی من این است که این تنها پلتفرمی است که می توانید به آن اعتماد کنید.»

اخبار مربوط به نظرسنجی‌های توئیتر چند روز پس از آن منتشر می‌شود که این پلتفرم اعلام کرد کاربرانی که علامت‌های آبی تأیید شده خود را تحت برنامه تأیید شده قدیمی دارند، از اول آوریل به بعد بدون اشتراک نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

با این حال، ایلان ماسک تصریح کرده است که حساب توئیتر هر شخص وابسته به یک سازمان تأیید شده به طور خودکار تأیید می شود.

مشترکین آبی توئیتر بعد از پرداخت هزینه با شماره تلفن تأیید شده علامتی آبی دریافت خواهند کرد. در میان ویژگی‌های جدید توئیتر آبی، کاربران تأیید شده می‌توانند ویدیوهای طولانی‌تری ارسال کنند.

سال گذشته، ماسک گفته بود که توئیتر رأی‌گیری در نظرسنجی‌های مربوط به سیاست‌ها را به مشترکین تیک آبی توئیتر محدود می‌کند.