به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شهرام حیشاد با اشاره به اینکه سامانه ارزیابی و رتبهبندی دفاتر پیشخوان خدمات و ICT روستایی در طی چند سال گذشته به صورت بر خط راهاندازی شده است، گفت: با توجه به اینکه تمامی تعاملات رگولاتوری با دفاتر پیشخوان از زمان ثبت خود اظهاری برای تعیین رتبه دفتر تا تاییدیه نهایی و اختصاص خدمات دستگاهها براساس رتبه دفاتر به صورت الکترونیکی انجام میشود، دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان بایستی با مراجعه به این سامانه مطابق با دستورالعمل اجرایی تکمیل اطلاعات پایه دفاتر پیشخوان، اطلاعات خود را بررسی کرده و درصورت وجود مغایرت با هماهنگی منطقه مربوطه، آن را رفع کنند.
وی با تاکید بر اینکه ارزیابی و رتبهبندی شش ماهه دوم سال ۱۴۰۲ براساس اطلاعات این سامانه انجام میشود، افزود: دارندگان پروانه دفاتر میتوانند پس از مطالعه دستورالعمل اجرایی تکمیل اطلاعات پایه با مراجعه به سامانه ارزیابی و رتبهبندی دفاتر پیشخوان خدمات و ICT روستایی به آدرس https://geps.cra.ir اطلاعات خود را بررسی و تکمیل کنند.
دستورالعمل اجرایی تکمیل اطلاعات پایه دفاتر پیشخوان را در اینجا میتوانید مشاهده کنید.
دفاتر پیشخوان میتوانند اطلاعات خود را بروز رسانی کنند
برچسب ها
رونمایی از پهپاد ارزان قیمت دی جی آی
آی سی تی نیوز - تصاویری از پهپاد جدید شرکت «دی جی آی » منتشر شده که برای بازار مصرفی عرضه می شود و قیمت ارزانتری دارد. برای استفاده از این پهپاد نیاز به هدست نیست.
تقویت مکالمه انگلیسی با استفاده از هوش مصنوعی گوگل
آی سی تی نیوز - گوگل مشغول آزمایش ویژگی است که با کمک هوش مصنوعی مولد به افراد کمک می کند بهتر به زبان انگلیسی حرف بزنند.
نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد
آی سی تی نیوز - بانک مرکزی در ادامه برنامه های خود جهت توسعه ابزارهای تامین مالی زنجیره ای و با هدف تسهیل تامین مالی بنگاه های اقتصادی نسبت به طراحی و عملیاتی سازی «برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین» از طریق بانک های صادرات و تجارت اقدام کرد.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.