دستگیری هکر پلیس فدرال آمریکا
دستگیری هکر پلیس فدرال آمریکا
آی سی تی نیوز - مقامات آمریکایی از دستگیری فردی در این کشور خبر داده اند که مسئول هک کردن پلیس فدرال آمریکا، اف بی آی در سال ۲۰۲۱ بوده است.

به گزارش مهر به نقل از انگجت، فرد دستگیر شده کونور برایان فیترپاتریک نام دارد و یک سایت گپ و گفتگوی آنلاین به نام بریچ فورومز را نیز اداره می‌کرد.

مدیر این وب سایت که با اسم مستعار پام پام پورین فعالیت می‌کرد، با برخی از پرسروصداترین اقدامات هکری در یک سال اخیر و از جمله هک سایت‌های وابسته به اف بی آی مرتبط بوده است.

در سال ۲۰۲۱ این فرد توانست به سرورهای ایمیل اف بی آی نفوذ کرده و هزاران هشدار امنیتی قلابی برای افراد مختلف ارسال کند و ترس و وحشت خلق کند. او در سال ۲۰۲۲ به یک شبکه اف بی آی موسوم به اینفراگارد نفوذ کرد و اطلاعات تماس بیش از ۸۰ هزار نفر را بدین شیوه سرقت کرد و برای فروش در اینترنت به اشتراک گذاشت.

این فرد در سال ۲۰۲۱ در یک فعالیت هکری موسوم به رابین هود مشارکت داشت و اطلاعات بیش از ۷ میلیون کاربر را سرقت کرد و یکی از اشخاصی بود که در سال ۲۰۲۲ داده‌هایی را از توئیتر سرقت کرده بود.

هکر یادشده قبلاً هم سایتی به نام ریدفورومز را اداره می‌کرد که توسط اف بی آی شناسایی و در سال ۲۰۲۱ تعطیل شد. قرار است از ۲۴ ماه مارس به اتهامات این فرد در یک دادگاه فدرال رسیدگی شود.