اپل در روزهای آینده از محصولات جدیدش رو نمایی می کند
اپل در روزهای آینده از محصولات جدیدش رو نمایی می کند
آی سی تی نیوز - احتمالا اپل در روزهای آینده از آی پد، مک بوک و اکسسوری های جدید خود رونمایی کند. همچنین رندرهای آیفونSE ۴ نیز حاکی از تغییراتی قابل توجه نسبت به نسخه های پیشین این دستگاه ارزان قیمت است.

به گزارش مهر به نقل از گیزموچاینا، به گفته یک منبع آگاه، پیش بینی می شود اپل در روزهای آینده چند محصول جدید را رونمایی کند. البته این شرکت به طور معمول محصولات جدیدش را از طریق انتشار یک بیانیه خبری دروب سایتش اعلام می کند. بنابراین اگر شایعه مذکور صحت داشته باشد، اپل به زودی بیانیه ای منتشر می کند. هرچند جزییات دقیق این ماجرا هنوز مشخص نیستند، اما گمانه زنی هایی درباره معرفی آی پدهای جدید، رایانه های مک و اکسسوری های باز طراحی شده، وجود دارد.

مارک گرومن خبرنگار نشریه بلومبرگ نیز اشاره کرده اپل تصمیم دارد مدل های آی پد پرو، آی پد ایر و مک بوک ایر را همراه مجیک کیبورد جدید و قلم اپل رونمایی کند. او نیز معتقد است اپل دستگاه های جدید را در مراسم سالانه ای که در بهار برگزار می شود، رونمایی نخواهد کرد. در عوض احتمالا شرکت محصولات را به طور آنلاین در وب سایتش همراه ویدئوها معرفی و کمپین های بازاریابی را در مارس یا آوریل برگزار کند.

طبق شایعات مدل های جدید آی پد پرو با تراشه های M۳، نمایشگرهای نوین او ال ای دی و طراحی باریکتر و احتمالا همراه قابلیت پشتیبانی از شارژ بی سیمMagSafe ارائه می شوند. علاوه بر آن لاین آی پد ایر نیز با تراشه M۲ و احتمالا یک نسخه بزرگتر ۱۲.۹ اینچی رونمایی می شود.

در کنار این موارد مدل های مک بوک ایر ۱۳ و ۱۵ اینچی مجهز به تراشه های M۳ و قابلیت های وای فای ۶E وبلوتوث ۵.۳ رونمایی خواهند شد. همچنین شایعاتی درباره عرضه یک اپل تی وی و هوم پاد جدید با نمایشگر در اوایل ۲۰۲۴ میلادی منتشر شده است.

از سوی دیگر رندرهایی از نسخه جدید آیفون ارزان قیمت اپل یعنی آیفون SE۴ نیز منتشر شده است. این تصاویر نشاندهنده تفاوت هایی چشمگیر نسبت به مدل های SE پیشین است و طراحی جدید مانند یک نمایشگر بزرگتر با حفره ای در آن و پورت یو اس بی را شامل می شود.

رندرهای آیفون SE۴/ رونمایی از محصولات جدید اپل در روزهای آینده

مهم ترین تغییر این دستگاه تغییر نمایشگر ۴.۷ اینچی ال سی دی با دکمه خانه به یک نمایشگر تمام صفحه ۶.۱ اینچی با یک فرورفتگی است. پیش بینی می شود در این فرورفتگی دوربینTrue Depth قرار گیرد و فناوری احراز هویت Face ID را برای نخستین بار در یک آیفون مدلSE ارائه کند. از سوی دیگر لبه های دستگاه نیز به میزان قابل توجهی نازک تر هستند و در نتیجه آیفون SE۴ طبق روندهای فعلی بازار ساخته می شود.

رندرهای آیفون SE۴/ رونمایی از محصولات جدید اپل در روزهای آینده

دیگر نکته مهم استفاده از پورت یو اس بی سی است که جایگزین پورت لایتنینگ می شود. این اقدام در راستای پیروی از قوانین اتحادیه اروپا انجام شده که استفاده از پورت یو اس بی سی در تمام موبایل های بازار را تا ۲۰۲۴ میلادی اجباری می کند. طبق رندرها این دستگاه یک دوربین پشتی دارد و طبق شایعات دستگاه مجهز به یک دکمهAction Button است که احتمالا کلید میانبر قابل شخصی سازی است. ابعاد آیفون SE۴ نیز ۱۴۷.۷ در ۷۱.۵ در ۷.۷ اعلام شده است.

رندرهای آیفون SE۴/ رونمایی از محصولات جدید اپل در روزهای آینده

این دستگاه احتمالا سال آینده و طی مراسم اپل در پاییز در کنار سری آیفون ۱۶ رونمایی می شود.