آی‌سی‌تی نیوز – توئیتر به کاربران اجازه می‌دهد مقالات خود را کامل و طولانی بنویسند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان توئیتر همیشه به خاطر محدودیت کاراکتر در هر توئیت معروف است که در ابتدا ۱۴۰ کاراکتر بود و سپس به ۲۸۰ کاراکتر رسید. با این حال، به نظر می‌رسد، این شرکت در حال بررسی راه‌های […]

آی‌سی‌تی نیوز – توئیتر به کاربران اجازه می‌دهد مقالات خود را کامل و طولانی بنویسند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان توئیتر همیشه به خاطر محدودیت کاراکتر در هر توئیت معروف است که در ابتدا ۱۴۰ کاراکتر بود و سپس به ۲۸۰ کاراکتر رسید. با این حال، به نظر می‌رسد، این شرکت در حال بررسی راه‌های جدیدی برای نوشتن متن‌های طولانی‌تر توسط کاربران است.

به گزارش سایت ۹to5mac؛ یکی از سخنگویان توئیتر به CNET گفت که توسعه دهندگان توئیتر به زودی قابلیت طولانی‌تر نوشتن مطالب در توئیت‌ها را به این شبکه اجتماعی اضافه می‌کنند. قابلیت جدید توئیتر برای اولین بار توسط جین وانگ کشف شد که یک منوی مخفی را در وب سایت شبکه اجتماعی نشان داد. پیش بینی می‌شود با به روزرسانی این قابلیت، کاربران توئیتر می‌توانند مطالب خود را بدون محدودیت کاراکتری در شبکه اجتماعی بنویسند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که توئیتر ، در سال ۲۰۲۰ روش جدیدی را برای اشتراک‌گذاری توئیت‌ها به عنوان رشته‌های پیوسته معرفی کرد تا کاربران بتوانند چندین توئیت را به یک مکالمه متصل کنند.

پیش از این توئیتر قابلیت دوستان صمیمی را به شبکه اجتماعی خود اضافه کرد. گفته شده، این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا فقط به افراد مورد اعتمادشان اجازه مشاهده برخی توئیت‌ها را بدهند.