مانع جدید در عملیات ادغام شبکه اجتماعی ترامپ
مانع جدید در عملیات ادغام شبکه اجتماعی ترامپ
شرکت «دیجیتال وردز اکوزیشنز» روز گذشته اعلام کرد اعضای هیات مدیره آن احضاریه ای از دادستان های فدرال در خصوص برنامه ادغام شبکه اجتماعی دونالد ترامپ (رییس جمهور سابق آمریکا) دریافت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، تحقیق مذکور، جدیدترین مانع در مسیر تلاش های تلامپ برای عرضه سهام «TMTG» (شرکت مادر شبکه اجتمایع تروث) است. TMTG در اکتبر ۲۰۲۱ میلادی توافق کرد در «دیجیتال وردز اکوزیشنز» ادغام شود. پیش بینی می شد تا نیمه دوم سال این معامله انجام شود.

پس از آنکه شرکت در یک پرونده نظارتی اعلام کرد از صدور احضاریه هایی برای مدیرانش توسط هیئت منصفه فدرال در ناحیه جنوبی نیویورک مطلع شده، ارزش سهام آن در معاملات قبل از بازار ۶ درصد سقوط کرد.

«دیجیتال وردز اکوزیشنز» ۷ عضو هیات مدیره دارد. طبق اطلاعات موجود هیئت منصفه در ۲۴ ژوئن احضاریه ای برای شرکت صادر کرده است.

در اوایل ماه جاری میلادی این شرکت اعلام کرد کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا و اداره تنظیم صنعت مالی که از سال قبل در حال تحقیق درباره عملیات ادغامTMTG هستند، خواستار اطلاعات بیشتری شده اند.

در احضاریه های صادر شده برای شرکت نیز مقامات خواستار همان اسنادی شدند که در تحقیق کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا بررسی شده بود.