آی‌سی‌تی نیوز – طی این هفته، اولین بازار سهام آمریکا که مبتنی بر بلاکچین است، مجوز فعالیت خود را از سازمان بورس و اوراق بهادار این کشور دریافت خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، بر اساس پرونده منتشر شده از سوی این سازمان بورس تبادل توکن بوستون یا بی اس تی […]

آی‌سی‌تی نیوز – طی این هفته، اولین بازار سهام آمریکا که مبتنی بر بلاکچین است، مجوز فعالیت خود را از سازمان بورس و اوراق بهادار این کشور دریافت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، بر اساس پرونده منتشر شده از سوی این سازمان بورس تبادل توکن بوستون یا بی اس تی ایکس، می‌تواند از فناوری نوپای بلاکچین برای تسویه حساب‌های تجاری به شکلی سریع‌تر استفاده کند.

این کار از طریق صرافی‌های عادی معمولاً دو روز طول می‌کشد، اما بی اس تی ایکس تسویه حساب‌های خود را همان روز یا حداکثر روز بعد ارائه می‌دهد.

این مجموعه همچنین از یک بلاکچین خصوصی برای ارائه بازخورد بازار استفاده می‌کند که به اعضا امکان می‌دهد معاملات خود و دیگران را به صورت ناشناس مشاهده کنند.

البته این مجموعه امکان تجارت توکن های دیجیتال را به مشتریان نمی‌دهد و لذا مکان جدیدی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال و سایر دارایی‌های مجازی محسوب نمی‌شود. این صرافی قصد دارد به طور بالقوه اجازه داد و ستد توکن های سهام را در آینده بدهد. در نهایت این مجموعه بیشتر به یک صرافی ارز رمز مانند کوین بیس خواهد بود تا چیزی مانند NASDAQ یا NYSE.