«ایکس» بازبین محتوا استخدام می‌کند
«ایکس» بازبین محتوا استخدام می‌کند
آی سی تی نیوز - پلتفرم اجتماعی ایکس مشغول استخدام ۱۰۰ بازبین محتوا برای مرکزی جدید در آمریکا برای بررسی محتوای آزار جنسی آنلاین کودکان است. مدیر ارشد این شرکت قرار است در مقابل کنگره شهادت دهد.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، شبکه اجتماعی ایکس قصد دارد ۱۰۰ بازبین محتوا برای واحد خود در آستین ایالت تگزاس آمریکا استخدام کند که تمرکز آنها روی محتوای سواستفاده از کودکان است.

شرکت ایکس قبل از جلسه استماع کنگره در ۳۱ ژانویه ۲۰۲۴ میلادی درباره سواستفاده جنسی آنلاین از کودکان طرح جدید «مرکز اعتلای اعتماد وایمنی» را اعلام کرد. لیندا یاکارینو قرار است در کنار مدیران ارشد اجرایی متا پلتفرمز، اسنپ (شرکت مادر اسنپ چت)، تیک تاک و دیسکورد در مقابل کنگره شهادت دهد.

جو بناروچ مدیر عملیات کسب و کاری ایکس با اشاره به دفتر این شرکت در آستین گفت: تیم بازبین‌های محتوا در حال شکل گیری است. او در ادامه افزود: تکمیل استخدام بازبین‌ها تا پایان سال به یافتن افراد مستعد و متناسب وابسته است.

از زمانیکه ایلان ماسک شرکت ایکس (توئیتر سابق) را در ۲۰۲۲ میلادی خرید با انتقاداتی درباره پست‌های جنجالی خود و همچنین تلاش برای دگرگون کردن سیاست‌های بازبینی محتوای پلتفرم روبرو است.

ایکس روز جمعه در یک پست وبلاگی اعلام کرد سال گذشته میلادی ۱۲.۴ میلیون حساب کاربری را به دلیل نقض قوانین مربوط به سواستفاده جنسی از کودکان تعلیق کرده است. به گفته شرکت این رقم نسبت به حساب‌های تعلیق شده در ۲۰۲۲ میلادی ۲.۳ میلیون بیشتر است.

مرکز جدیدی که در شهر آستین افتتاح می‌شود، به مقابله با انواع محتوای مخرب نیز کمک می‌کند.