آی‌سی‌تی نیوز – رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا از ترفند مجرمان سایبری با ارسال پیامک‌های جعلی هشدار قطع برق خبر داد. سرهنگ علی محمد رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم‌ سایبری پلیس فتا ناجا در گفت‌وگو با فاس به ترفند تازه مجرمان سایبری اشاره و اظهار داشت: هموطنان […]

آی‌سی‌تی نیوز – رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا از ترفند مجرمان سایبری با ارسال پیامک‌های جعلی هشدار قطع برق خبر داد.

سرهنگ علی محمد رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم‌ سایبری پلیس فتا ناجا در گفت‌وگو با فاس به ترفند تازه مجرمان سایبری اشاره و اظهار داشت: هموطنان مراقب پیامک های جعلی هشدار قطع برق بوده و فریب کلاهبرداران را نخورند.

وی گفت: مجرمان سایبری با ارسال پیامک های هشدار قطعی برق و قراردادن لینک های جعلی در پیامک های ارسال شده، درصدد ترغیب هموطنان به ورود و ثبت نام در وب سایت جعلی و سپس دریافت اپلیکیشن جعلی هستند که در صورت دانلود، دریافت و نصب اپلیکیشن در تلفن های همراه اقدام به سرقت اطلاعات بانکی و هویتی آنها می کنند.

سرهنگ رجبی خاطرنشان کرد: هموطنان عزیز توجه داشته باشند در صورت دریافت این چنین پیامک‌ها، عجولانه عمل نکرده و اقدام به ثبت نام و ارسال اطلاعات هویتی خود نکنند.