آی‌سی‌تی نیوز – رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری متهمی خبر داد که به ازای موبایل قاپی، روزانه چهارمیلیون تومان دستمزد می‌گرفت. به گزارش فارس، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری موبایل قاپی خبرداد که به ازای سرقت از شهروندان روزانه ۴۰ میلیون ریال دستمزد می گرفت. سرهنگ جلیل موقوفه ای در تشریح جزئیات […]

آی‌سی‌تی نیوز – رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری متهمی خبر داد که به ازای موبایل قاپی، روزانه چهارمیلیون تومان دستمزد می‌گرفت.

به گزارش فارس، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری موبایل قاپی خبرداد که به ازای سرقت از شهروندان روزانه ۴۰ میلیون ریال دستمزد می گرفت.

سرهنگ جلیل موقوفه ای در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره موبایل قاپی توسط ۲ موتورسوار با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت در شهرک قدس تیم عملیات کلانتری مسئولیت شناسایی متهمان را برعهده گرفتند و گشت زنی های انتظامی افزایش یافت.

وی افزود: ماموران این کلانتری با انجام چند عملیات پلیسی در نهایت موتورسواران را هنگام موبایل قاپی از شهروندی مشاهده و بلافاصله با اجرای طرح مهار سارقان، پس از مدتی تعقیب و گریز یکی از موتورسواران را دستگیر و در بررسی های بیشتر از وی ۳ دستگاه تلفن مسروقه و مبلغ ۴۰ میلیون ریال وجه نقد کشف کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری و اعتراف به جرم ارتکابی کرد و در خصوص وجه نقد کشف شده، اظهار داشت که روزانه مبلغ ۴۰ میلیون ریال به ازای همکاری در موبایل قاپی از متهم متواری دریافت می‌کرد.

سرهنگ موقوفه ای خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و دستگیری متهم فراری ادامه دارد.