نخستین جلسه شورای سیاستگذاری دهمین جشنواره ملی فاوا برگزار شد
نخستین جلسه شورای سیاستگذاری دهمین جشنواره ملی فاوا برگزار شد
آی سی تی نیوز - جلسه شورای سیاستگذاری دهمین جشنواره ملی فاوا، به ریاست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نخستین جلسه شورای سیاستگذاری دهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا)، به ریاست عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حضور تعدادی از معاونان، روسای سازمان‌ها و مدیران عامل شرکت‌های تابعه این وزارتخانه به عنوان اعضای این شورا برگزار شد.
وزیر ارتباطات در این جلسه رهنمودهایی به منظور ارتقای کیفیت برگزار شدن دهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات بر توجه به حضور داوران برجسته در این دوره برای ارتقای ارزیابی‌ها تاکید کرد.
زارع پور با اشاره به ضرورت توجه به مخاطب سنجی در این جشنواره، انجام تحقیق و پژوهش در تولیدات و خدمات ارایه شده به جشنواره را لازم دانست.
در ادامه علی اصغر انصاری، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزبر ارتباطات و دبیر جشنواره فاوا در ابتدای این جلسه گزارشی از روند برگزاری جشنواره نهم ارایه کرد و در ادامه پیشنهادات دبیرخانه دائمی‌برای جشنواره دهم و آینده را مطرح کرد.
وی در بخشی از گزارش خود بر ضرورت فراهم کردن زمینه‌های لازم به منظور حضور پررنگ همه فعالان زیست بوم ارتباطات و فناوری در جشنواره دهم تاکید کرد و سپس محورهای پیشنهادی و شاخص‌های ارزیابی جشنواره دهم را برشمرد.
در پایان مقرر شد باتوجه به پیشبرد پروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب و کارها در سراسر کشور، بخش ویژه‌ای در ارتباط با این پروژه به جشنواره دوره دهم اضافه شود.
همچنین بر اساس تصمیم‌گیری صورت گرفته قرار شد در حاشیه دهمین دوره جشنواره فاوا، نمایشگاهی از دستاوردها و فعالیت‌های یک سال گذشته حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شود.
در جلسه امروز، امیر لاجوردی جانشین وزیر در امور ارتباطات و رییس سازمان تنظیم مقررات، علی اصغر انصاری معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و دبیر جشنواره ملی فاوا، محمد جعفرپور مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، محمود لیایی مدیرعامل شرکت ملی پست، هادی اصلان زاده معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزیر ارتباطات، اکبر قنبرپور مدیرعامل فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام، میثم عابدی معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات، محمد رضوی زاده رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، مصطفی اشرف مدیرکل دفتر وزارتی، علی بحرینی رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و محمد احسان خرامید رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و دبیر اجرایی جشنواره ملی فاوا به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره حضور داشتند.
بنابه این گزارش، جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، جشنواره‌ای برای نمایش سالانه دستاوردهای کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به شمار می‌رود که نهمین دوره آن تیرماه گذشته در آیینی برگزار شد و هیات داوران برگزیدگان را معرفی کردند.