مدیر عامل پست: اظهاراتم تقطیع شد
مدیر عامل پست: اظهاراتم تقطیع شد
«محمود لیائی» گفت: آنچه مطرح کردم این بود که پلتفرم‌های خارجی که قوانین کشور‌ها را رعایت نمی‌کنند منطقا شرایط پایداری برای فعالیت ندارند و ممکن است در شرایط مختلف با دستور مراجع ذیصلاح امنیتی با محدودیت‌هایی روبرو شوند.

مدیر عامل شرکت ملی پست در واکنش به نقل قول منتسب به وی در خصوص اینکه مردم از قبل نباید از اینستاگرام استفاده می‌کردند، گفت: متاسفانه صحبت‌های من بصورت کامل منتشر نشد و همین موجبات سوءاستفاده از صحبت‌ها را فراهم کرده است.

به گزارش ایرنا، «محمود لیائی» تصریح کرد: آنچه مطرح کردم این بود که پلتفرم‌های خارجی که قوانین کشور‌ها را رعایت نمی‌کنند منطقا شرایط پایداری برای فعالیت ندارند و ممکن است در شرایط مختلف با دستور مراجع ذیصلاح امنیتی با محدودیت‌هایی روبرو شوند و به همین دلیل نمی‌توانند بستری مناسب برای فعالیت‌های اقتصادی باشند.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه ذاتی دولت و هدف آن، حمایت از کسب وکار‌ها از جمله در فضای مجازی است، افزود: شرکت ملی پست در این سال‌ها نشان داده که خود را حامی کسب وکار‌های فضای مجازی می‌داند و نیز بر خود لازم می‌داند حمایت‌های لازم برای رشد و توسعه کسب وکار‌های مجازی را به عمل بیاورد، زیرا توسعه کسب و کار مجازی، موجبات رونق کسب وکار و فعالیت پست را هم ایجاد خواهد کرد.