دیتاسنتر دوم پیامرسان های داخلی در حال راه اندازی است
دیتاسنتر دوم پیامرسان های داخلی در حال راه اندازی است
آی سی تی نیوز - وزیر ارتباطات از راه اندازی دیتاسنتر دوم پیامرسان های داخلی خبر داد و به پیگیری تصویب آیین نامه فروش اینترنتی دارو در سال جاری اشاره کرد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (چهارشنبه) در حاشیه برگزاری جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد اختلال اخیر یکی از پیامرسان های داخلی گفت: یکی از پیامرسان های داخلی به دلیل مشکلات سخت افزاری دچار اختلال بود که مشکل این پیام رسان حل شد.
وی افزود: موضوع تامین زیرساخت های پیامرسان های داخلی با وزارت ارتباطات است و همه در تلاش هستند که روز به روز کیفیت ارایه خدمات آنها افزایش پیدا کند و برای این منظور درحال راه اندازی دیتاسنتر دوم این پیامرسان هستیم تا دیگر شاهد اینگونه اختلالات نباشیم.
زارع پور با اشاره به اینکه وقوع اختلال در فعالیت پیامرسان ها غیرطبیعی نیست و در همه جای دنیا اتفاق می افتد، تصریح کرد: همین دیروز نیز یکی از پلتفرم های فراگیر خارجی با اختلال روبرو بود. وی تاکید کرد که البته نباید اختلالات سکوهای داخلی  تکرار شود.
وزیر ارتباطات همچنین در تدوین آیین نامه فروش اینترنتی دارو نیز توضیح داد:  نسخه اولیه در سال گذشته آماده شد که هنوز نهایی نشده و به تصویب نرسیده است.