تخفیف ۵۰درصدی تعمیر موبایل ویژه نیروهای امدادی
تخفیف ۵۰درصدی تعمیر موبایل ویژه نیروهای امدادی

آی‌سی‌تی نیوز – تخفیف ۵۰ درصدی اجرت تعمیرات موبایل و تبلت ویژه کادر درمان، نیروی انتظامی، پرسنل آتش‌نشانی و راهداران از ابتدای فروردین تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ در سراسر کشور ارائه می‌شود. شرکت همراه سرویس خاورمیانه در راستای مسوولیت اجتماعی خود، تخفیف ۵۰ درصدی اجرت تعمیرات موبایل و تبلت را ویژه کادر درمان، پرسنل نیروی […]

آی‌سی‌تی نیوز – تخفیف ۵۰ درصدی اجرت تعمیرات موبایل و تبلت ویژه کادر درمان، نیروی انتظامی، پرسنل آتش‌نشانی و راهداران از ابتدای فروردین تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ در سراسر کشور ارائه می‌شود.
شرکت همراه سرویس خاورمیانه در راستای مسوولیت اجتماعی خود، تخفیف ۵۰ درصدی اجرت تعمیرات موبایل و تبلت را ویژه کادر درمان، پرسنل نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی، پرسنل آتش‌نشانی و راهداران عزیز در ایام نوروز در تمام شعب خود در سراسر کشور ارائه می‌دهد.
به این ترتیب تمامی پرسنل سازمان‌ها و نهادهای یاد شده در صورت نیاز به تعمیرات گوشی موبایل و تبلت خود، می‌توانند به یکی از شعب این مجموعه در سراسر ایران مراجعه کرده و با ارائه کارت پرسنلی به کارشناسان آن واحد دستگاهشان در کمترین زمان ممکن عیب یابی، تعمیر و به ایشان تحویل می‌شود.
شرکت همراه سرویس خاورمیانه با بیش از ۱۱ شعبه و ۷۰ نمایندگی در تمامی شهرهای بزرگ، آماده ارائه خدمات به این عزیزان است.
گفتنی است خدمات پس از فروش همراه سرویس خاورمیانه رتبه نخست را بر اساس ارزیابی سازمان حمایت از مصرف کننده در میان بیش از ۳۰۰ شرکت‌ خدمات پس از فروش موبایل کشور دارد.