آی‌سی‌تی نیوز – همراه اول با حضور در نمایشگاه اینوکس ۲۰۲۱ آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی موسوم به «کیش اینوکس ۲۰۲۱» با […]

آی‌سی‌تی نیوز – همراه اول با حضور در نمایشگاه اینوکس ۲۰۲۱ آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی موسوم به «کیش اینوکس ۲۰۲۱» با حضور همراه اول و ۲۰۰ سازمان و مؤسسه دولتی و خصوصی از روز دوشنبه به مدت چهار روز در جزیره کیش برگزار می شود.

در این رویداد بزرگ که در مرکز همایش ها و نمایشگاه های کیش برگزار می شود، بخش های فروش سازمانی، امور سهام و شرکت «حرکت اول» و تعدادی از استارتاپ هایی که همراه اول در آنها سرمایه گذاری کرده حضور داشته و ضمن معرفی فعالیت های خود، آخرین دستاوردها و سرویس های خود را در معرض نمایش می گذارند.

برگزاری ۲۰ نشست تخصصی و همایش جانبی با حضور بیش از ۱۰۰ سخنران از کارشناسان برجسته اقتصادی کشور با موضوعات و محورهای مرتبط با مسائل روز اقتصادی کشور از جمله برنامه های این رویداد است.

حمایت از جریان تولید داخلی از طریق رفع موانع متعدد قانونی و اجرایی، گسترش ارتباطات تجاری و اقتصادی بنگاه ها، کمک به تحقق هر چه بیشتر اصل ۴۴ و افزایش سهم بخش خصوصی در اقتصادملی، آسیب شناسی و بازنگری اقدامات پیشین در بازار پول و سرمایه، طراحی الگوهای نوین تأمین مالی، توسعه سرمایه گذاری های مولد، معرفی فرصت های سرمایه گذاری و خصوصی سازی در سرزمین اصلی و مناطق آزاد و ویژه، بررسی فرصت ها و تهدیدهای بازار رمزارزها و نحوه مواجهه حاکمیت با این مقوله رو به رشد از محورها و مباحث محتوایی رویداد «کیش اینوکس ۲۰۲۱» عنوان شده است.