آی‌سی‌تی نیوز – برخی خدمات آنلاین نظیر پرداخت قبض آب شرکت‌های آب و فاضلاب «آبفا» با هدف افزایش پایداری در مواقع حساس به طور موقت از دسترس خارج شده است. به گزارش ایرنا، در روزهای اخیر برخی شهروندان برای پرداخت قبض آب‌بهای خود به پایگاه های اینترنتی شرکت های آب و فاضلاب مراجعه داشته‌اند که […]

آی‌سی‌تی نیوز – برخی خدمات آنلاین نظیر پرداخت قبض آب شرکت‌های آب و فاضلاب «آبفا» با هدف افزایش پایداری در مواقع حساس به طور موقت از دسترس خارج شده است.

به گزارش ایرنا، در روزهای اخیر برخی شهروندان برای پرداخت قبض آب‌بهای خود به پایگاه های اینترنتی شرکت های آب و فاضلاب مراجعه داشته‌اند که متوجه شدند که امکان استفاده از این خدمات فراهم نیست.
پیگیری خبرنگار اقتصادی ایرنا از شرکت آب و فاضلاب تهران نشان داد که این شرکت با هدف افزایش پایداری عرضه خدمات در مواقع حساس و نیز افزایش سطح امنیت آنها در برابر حملات سایبری، اقدام به از دسترس خارج کردن موقت این خدمات کرده است.
به گفته مسوولان روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب، مردم می توانند با مراجعه حضوری به واحدهای خدمات مشترکان شرکت های آبفا نسبت به پرداخت قبض خود اقدام کنند.
پس از افزایش سطح ایمنی این پایگاه ها، مردم دوباره می توانند بدون مشکل خدمات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین دریافت کنند.
در روزهای اخیر برخی پایگاه های اینترنتی در کشور مورد حملات سایبری قرار گرفته است، بر همین اساس شرکت‌های خدمات رسان نسبت به افزایش سطح امنیت پایگاه های عرضه خدمات غیر حضوری خود اقدام کرده اند.