مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده‌ سازمان فناوری اطلاعات ایران برگزار شد
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده‌ سازمان فناوری اطلاعات ایران برگزار شد
آی سی تی نیوز -مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده‌ سازمان فناوری اطلاعات ایران با حضور اعضای این مجمع برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران، روز یکشنبه، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده سازمان فناوری اطلاعات ایران، در خصوص برنامه عملیاتی و بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ در ساختمان مرکزی وزارت برگزار شد.
در این جلسه که به ریاست علی اصغر انصاری، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و با حضور محمد خوانساری، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران و نمایندگان اعضای مجمع تشکیل شد، ضمن مرور کلیات برنامه‌ها و پروژه‌های سازمان فناوری اطلاعات ایران، گزارشی از اهم فعالیت‌ها و اقدامات  این سازمان در سال آینده برای مدعوین ارائه شد.
انصاری، بر میزان اثربخشی برنامه‌های سازمان فناوری اطلاعات ایران در پیشرفت و توسعه شبکه ملی اطلاعات تاکید کرد و خواستار استفاده از فرصت‌های موجود در برنامه هفتم توسعه به منظور انجام تکالیفی شد که در سال آینده در حوزه دولت هوشمند به عهده سازمان فناوری اطلاعات ایران گذاشته شده است.
وی، پیشرو بودن ساختار سازمان فناوری اطلاعات ایران و ابلاغ آن را اتفاقی خوب قلمداد کرد که بر انجام ماموریت‌هایی که در اساسنامه این سازمان آمده است، تاثیرگذار خواهد بود.
در این نشست، چشم‌انداز طرح‌های سال آینده سازمان فناوری اطلاعات ایران ترسیم شد و محورهای اصلی آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.