توئیتر تعداد پیام‌های مستقیم کاربران بدون تیک آبی را محدود کرد
توئیتر تعداد پیام‌های مستقیم کاربران بدون تیک آبی را محدود کرد
آی سی تی نیوز - توئیتر به زودی قانون جدیدی را اجرا و محدودیتی بر تعداد پیام های مستقیم (Direct Message) روزانه افراد تایید نشده و بدون تیک آبی وضع می کند.

به گزارش مهر به نقل از انگجت، توئیتر یک بار دیگر استفاده از پلتفرمش را برای افرادی که از تیک آبی عضویت ندارند، سخت تر کرد.

توئیتر اعلام کرد این تغییر بخشی از تلاش ها برای کاهش اسپم در پیام های مستقیم است که اخیرا به شدت افزایش یافته است.

وب سایت این پلتفرم در ۱۴ جولای تنظیمات جدیدی برای بخش پیام ها که پیام مستقیم از حساب کاربری که افراد فالو می کنند به اینباکس آنها و پیام های مستقیم از کاربران احراز هویت شده که آنها را فالو نمی کنند را به بخش ورودی درخواست پیام ارسال می‌کند.

به گفته توئیتر با این روش یک هفته پس از ارائه تنظیمات جدید میزان پیام های اسپم ۷۰ درصد کمتر شد. قبل از آن وب‌سایت امکان ارسال پیام مستقیم به افرادی که آنها را فالو نمی‌کنند را فقط به کاربران دارای تیک آبی محدود کرده بود.

هرچند توئیتر اعلام کرد تغییرات آتی برای کاهش پیام های مستقیم اسپم است، اما همچنان به نظر می رسد اقدامی نامحسوس برای آن است که کاربران احراز هویت نشده را به سمت پرداخت حق عضویت برای دریافت تیک آبی هدایت کند.

در حقیقت بیانیه وب سایت به طور واضح به کاربران اعلام می کند امروز عضو شوید تا بتوانید پایم های بیشتری بفرستید و حاوی لینکی به صفحه عضویت است.

توئیتر قبلا محدودیتی بر تعداد توئیت هایی که کاربر در روز می تواند ببیند، وضع کرده بود و براساس آن حساب های بدون تیک آبی فقط می توانند ۶۰۰ پست در روز ببینند.