اولویت‌ وزارت ارتباطات اتمام پروژه‌های نیمه تمام است
اولویت‌ وزارت ارتباطات اتمام پروژه‌های نیمه تمام است
معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزیر ارتباطات در نشست با دفتر فنی و مهندسی وکارشناسان پروژه های ICT استانی به تسریع در انجام پروژه‌های نیمه کاره این وزارتخانه تاکید کرد.

به گزارش وزارت ارتباطات، هادی اصلان زاده در نشستی با دفتر فنی و مهندسی و کارشناسان پروژه‌های ICT استانی برای بررسی مسائل و مشکلات موجود، با اشاره به اقدامات انجام‌شده در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در دفتر فنی، عملکرد این دفتر را مناسب ارزیابی اما تأکید کرد که انتظارات بیشتری وجود دارد و با اهداف فاصله داریم.

وی به اولویت وزارت ارتباطات برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره در استان‌ها اشاره کرد و افزود: باید در انجام پروژه‌های نیمه‌تمام تسریع کرد تا بتوانیم پروژه‌های جدیدی را طراحی کنیم.

اصلان زاده به‌سلامت کار در انجام پروژه‌ها تأکید کرد و از کارشناسان پروژه‌ها خواست در صورتی‌ که با نگاه منصفانه اگر با تخلفاتی برخورد کردند حتماً گزارش دهند که با آن برخورد شود.

وی به استمرار و پیگیری کارها از طرف کارشناسان پروژه‌ها تأکید کرد و افزود: برای انجام پروژه‌ها مسائل و مشکلات بسیاری وجود دارد اما باید به‌طور مستمر پیگیری شود تا کارها به سرانجام برسد.

بر اساس همین گزارش، در ابتدای این جلسه گزارشی از عملکرد سالانه و پیشرفت پروژه‌های احداث مجتمع ICT مراکز استان‌ها ارائه و روند تکمیل و تحویل مجتمع‌های ICT استان‌های چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت.

گزارش کنترل پروژه از مجتمع‌های در حال تکمیل از قبیل مجتمع ICT استان آذربایجان غربی، کردستان، اردبیل، بررسی شده و مشکلات و موانع موجود در تکمیل آن‌ها و برنامه فیزیکی و ریالی و پیشرفت مورد انتظار سالانه احداث مجتمع‌های ICT جدید در سایر استان‌ها به اطلاع معاون وزیر ارتباطات رسید و راهکارهای لازم تصویب شد.

همچنین عملکرد و برنامه دفتر فنی و مهندسی برای نظارت بر سایر پروژه‌های عمرانی وزارتخانه و پروژه‌های بهسازی لرزه‌ای ساختمان‌های پردیس وزارت و احداث مراکز داده مورد بررسی قرار گرفت