سرویس مکان‌یاب اورژانس سرانجام فعال شد
سرویس مکان‌یاب اورژانس سرانجام فعال شد

آی‌سی‌تی نیوز – سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: سرویس مکان یاب اورژانس فعال شده و زمان رسیدن بر سر بالین بیمار را حدود سه دقیقه کاهش داده و باعث سرعت عمل می‌شود. به گزارش ایرنا، پیمان صابریان در نشست خبری که در محل اورژانس برگزار شد، افزود: وقتی فردی دچار حادثه می شود هنگام تماس […]

آی‌سی‌تی نیوز – سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: سرویس مکان یاب اورژانس فعال شده و زمان رسیدن بر سر بالین بیمار را حدود سه دقیقه کاهش داده و باعث سرعت عمل می‌شود.

به گزارش ایرنا، پیمان صابریان در نشست خبری که در محل اورژانس برگزار شد، افزود: وقتی فردی دچار حادثه می شود هنگام تماس با ۱۱۵ از طریق موبایل و تلفن ثابت سرویس مکان یاب اورژانس بدون نیاز به اینترنت فعال شده و لوکیشن محل مورد نظر شناسایی و زمان رسیدن را بالین بیمار به سرعت انجام می شود.

صابریان ادامه داد: اکنون زمان رسیدن بر بالین بیمار توسط همکاران اورژانس حدود ۱۳ دقیقه است که با فعال شدن سرویس مکان یاب سه دقیقه کاهش می یابد.

وی تصریح کرد: سرویس مکان یاب اورژانس اکنون در استان های تبریز، تهران، مازندران، خراسان جنوبی، قم، اراک و غیره فعال شده و در واقع با ایجاد این سیستم دسترسی به بیمار راحت تر و خدمات به مددجو با آرامش بیشتری انجام می شود