
ملاقات «لئو» و ۳ ماهواره ایرانی به وقت ۱۶ و ۴۸
در ساعت ۱۶ و ۴۸ دقیقه امروز ۷ دی سایوز سه ماهواره ایرانی را به مدار لئو تزریق میکند. به
پایگاه خبری CIT رسانهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران است که اخبار و تحولات اکوسیستم ICT را پوشش میدهد. تمرکز آن بر اطلاعرسانی تحلیلی درباره فناوری، اقتصاد دیجیتال، استارتاپها و امنیت سایبری است.این رسانه با پوشش فعالیت فعالان صنعت ICT، نقش پل ارتباطی میان صنعت، سیاستگذاران و مخاطبان را ایفا میکند.

در ساعت ۱۶ و ۴۸ دقیقه امروز ۷ دی سایوز سه ماهواره ایرانی را به مدار لئو تزریق میکند. به

ماهواره «ظفر ۲» بهعنوان یکی از ماهوارههای سنجشی جمهوری اسلامی ایران، به سفارش سازمان فضایی ایران و با تکیه بر

ماهواره «کوثر ۱.۵» بهعنوان سومین محصول شرکت دانشبنیان امیدفضا، با ارتقای همزمان توانمندیهای سنجش از دور و ارتباطات ماهوارهای، آماده

ماهواره سنجشی «ظفر ۲» که بهصورت کامل در دانشگاه علم و صنعت ایران طراحی و ساخته شده است، فردا با

فرآیند الحاق نمونه دوم ماهواره «کوثر» با موفقیت روی بلوک جدایش ماهوارهبر انجام شد و این ماهواره در کنار دیگر

روز ۷ دی ماه جاری، ساعت ۱۶:۴۸ به وقت ایران، سه ماهواره ایرانی بهطور همزمان از پایگاه فضایی وستوچنی روسیه

شرکت فضایی «راکت لب» شنبه شب ۱۳ دسامبر با انجام یک پرتاب موفق، ماهوارهای متعلق به ژاپن را به مدار

دکتر حسن سالاریه، رئیس سازمان فضایی ایران، از بازنگری و بهروزرسانی برنامه ۱۰ ساله صنعت فضایی کشور خبر داد و

رئیس پژوهشگاه فضایی ایران از تکمیل زنجیره خدمات فضایی کشور با اتکا به توان داخلی خبر داد و گفت: این

در پی بازدید رئیس سازمان فضایی ایران از پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا)، این مجموعه از آمادگی کامل خود
آخرین اخبار کسب و کار
برچسب ها