احتمال پاسخ نظامی آمریکا به حملات سایبری
احتمال پاسخ نظامی آمریکا به حملات سایبری

آی‌سی‌تی نیوز – دولت آمریکا در مواجهه با تهدید فزاینده حملات سایبری اعلام کرده تمام اقدامات از جمله گزینه واکنش نظامی را نیز در نظر گرفته است. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، مقامات آمریکا به شرکت‌ها و دشمنان خارجی خود برای مقابله با مجرمان سایبری فشار بیشتری وارد می‌کند. درهمین راستا جوبایدن […]

آی‌سی‌تی نیوز – دولت آمریکا در مواجهه با تهدید فزاینده حملات سایبری اعلام کرده تمام اقدامات از جمله گزینه واکنش نظامی را نیز در نظر گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، مقامات آمریکا به شرکت‌ها و دشمنان خارجی خود برای مقابله با مجرمان سایبری فشار بیشتری وارد می‌کند. درهمین راستا جوبایدن رئیس جمهور آمریکا نیز اعلام کرد برای مقابله با این تهدید فزاینده از تمام گزینه‌ها از جمله واکنش نظامی را در نظر گرفته است.

جینا ریموندو وزیر بازرگانی آمریکا نیز در مصاحبه‌ای اشاره کرد دولت بایدن مشغول بررسی تمام گزینه‌ها برای دفاع از کشور در مقابل مجرمانی است که از باج افزارها استفاده می‌کنند.

البته ریموندو به جزئیات درباره گزینه‌های انتخابی برای واکنش به تهدیدهای سایبری اشاره‌ای نکرد اما گفت: رئیس جمهور در ملاقات با ولادیمیر پوتین (رئیس جمهور روسیه) در ماه جاری به این موضوع نیز می‌پردازد.

تهدید فزاینده حملات سایبری سبب شده دولت بایدن موضع خصمانه تری نسبت به روسیه در پیش گیرد.

ریموندو در ادامه سخنانش گفت: هنگام بررسی تبعات، عواقب یا انتقام حملات سایبری، همه اقدامات پیشنهادی برای واکنش به این تهدیدها را در نظر می‌گیریم.