اعتراف نابغه بین‌المللی کامپیوتر به ۲۱ سرقت در دامغان
اعتراف نابغه بین‌المللی کامپیوتر به ۲۱ سرقت در دامغان

آی‌سی‌تی نیوز – فرمانده انتظامی دامغان گفت: سارق ۲۵ ساله که نابغه کشوری و بین‌المللی رایانه‌ای بود به ۲۱ فقره سرقت از گیم نت ها و واحدهای ارائه خدمات رایانه‌ای در این شهرستان اعتراف کرد. سرهنگ رضا علوی اعلام کرد: سارق ۲۵ ساله که در سوابق متهم، کسب رتبه در مسابقات رایانه ای کشوری و […]

آی‌سی‌تی نیوز – فرمانده انتظامی دامغان گفت: سارق ۲۵ ساله که نابغه کشوری و بین‌المللی رایانه‌ای بود به ۲۱ فقره سرقت از گیم نت ها و واحدهای ارائه خدمات رایانه‌ای در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ رضا علوی اعلام کرد: سارق ۲۵ ساله که در سوابق متهم، کسب رتبه در مسابقات رایانه ای کشوری و بین‌المللی به چشم می خورد، توسط نیروهای انتظامی دستگیر شد.

وی ادامه داد: با توجه به وقوع چند فقره سرقت از گیم نت ها و واحدهای ارائه خدمات رایانه‌ای در سطح شهرستان دامغان، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

علوی تصریح کرد: با تحقیقات گسترده و جمع آوری تمام مستندات، سرنخ‌هایی از یک سارق غیربومی به دست آمد و اقدامات و هماهنگی های لازم برای اجرای عملیات دستگیری در تهران انجام شد.

فرمانده انتظامی دامغان از عملیات پیچیده و ساعت ها تعقیب و مراقبت نامحسوس مأموران پلیس آگاهی شهرستان دامغان، در اطراف محل اختفای متهم خبر داد و گفت: سرانجام با هوشیاری و اقدام به موقع ماموران، متهم مورد نظر دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفت.