دومین جلسۀ کمیتۀ عالی حفاظت از حقوق مصرف‌کننده برای رسیدگی به شکایات مشترکین مخابرات خوزستان برگزار شد
دومین جلسۀ کمیتۀ عالی حفاظت از حقوق مصرف‌کننده برای رسیدگی به شکایات مشترکین مخابرات خوزستان برگزار شد
آی سی تی نیوز - مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کنندۀ رگولاتوری، از برگزاری دومین جلسۀ کمیتۀ عالی حفاظت از حقوق مصرف کننده به صورت برخط، برای رسیدگی به شکایات باز مشترکین شرکت مخابرات ایران در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی؛ پیمان قره داغی در جلسه‌ای که با حضور مدیر منطقۀ مخابرات استان خوزستان و کارشناسان منطقۀ جنوب غرب رگولاتوری برگزار شد، گفت: بخش قابل توجهی از شکایات مشترکین شرکت مخابرات ایران در استان خوزستان به قطع ارتباط ناشی از سرقت کابل و تخریب تجهیزات مربوط می‌شود که شرکت مخابرات ایران باید برای رفع این مشکلات، بستر ارتباطی لازم را در شهرهای استان خوزستان و به خصوص در روستاهایی که به تازگی به شهر تبدیل شده‌اند فراهم کند.
وی با اشاره به ۲۲۰ شکایت باز مربوط به استان خوزستان در سامانۀ ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ افزود: دو مورد از مهم‌ترین مشکلات مشترکین استان خوزستان، مدت‌زمان طولانی پاسخگویی و عدم پاسخگویی دقیق شرکت مخابرات به شکایات مشترکین است؛ در این راستا، شرکت مخابرات استان خوزستان باید با رصد مداوم سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵، پاسخگویی به شکایات کاربران را در کمترین زمان و در چارچوب صحیح به صورت جامع و شفاف انجام دهد.
همچنین مدیر منطقۀ مخابرات استان خوزستان در این جلسه به مشکل سرقت تجهیزات مخابراتی در این استان به عنوان یکی از عوامل مهم ایجاد اختلال در ارتباطات اشاره کرد و گفت: با حسن استفاده از ظرفیت نیروی انسانی در تلاش برای ارتقاء کیفیت پاسخگویی به شکایات کاربران هستیم.
در این کمیته همچنین تعداد ۶۶ مورد شکایت مشترکین شرکت مخابراتی استان خوزستان طرح و تعیین تکلیف شد.