طرح «فضای مجازی» هفته جاری در مجلس بررسی می‌شود
طرح «فضای مجازی» هفته جاری در مجلس بررسی می‌شود

آی‌سی‌تی نیوز – سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی از دستور کار مجلس خارج نشده و این هفته مورد رسیدگی قرار می‌گیرد. حجت‌الاسلام مجید نصیرایی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی […]

آی‌سی‌تی نیوز – سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی از دستور کار مجلس خارج نشده و این هفته مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی در مجلس، گفت: این طرح از دستور کار مجلس خارج نشده است.

وی بیان کرد: بررسی این طرح در دستور کار امروز صحن علنی مجلس قرار نداشت و قرار بر این است که این هفته در صحن مجلس بررسی شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی همچنان در دستور کار این هفته مجلس قرار دارد و ما آن را رسیدگی می‌کنیم.

نصیرایی تاکید کرد: خبر مربوط به از دستور کار خارج شدن این طرح به هیچ وجه صحت ندارد و کذب است و حتماً این طرح مورد بررسی و رسیدگی قرار می‌گیرد.