آمازون متخصص رمزارز استخدام می‌کند
آمازون متخصص رمزارز استخدام می‌کند

آی‌سی‌تی نیوز – آمازون به دنبال این است که به تیم پرداخت خود متخصص رمزارز و متخصص بلاک‌چین اضافه کند که این نشان‌دهنده نگاه بسیار جدی‌تر این شرکت به رمزارزهایی مانند بیت‌کوین است. به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، آمازون به دنبال این است که به تیم پرداخت خود متخصص رمزارز و متخصص […]

آی‌سی‌تی نیوز – آمازون به دنبال این است که به تیم پرداخت خود متخصص رمزارز و متخصص بلاک‌چین اضافه کند که این نشان‌دهنده نگاه بسیار جدی‌تر این شرکت به رمزارزهایی مانند بیت‌کوین است.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، آمازون به دنبال این است که به تیم پرداخت خود متخصص رمزارز و متخصص بلاک‌چین اضافه کند که این نشان‌دهنده نگاه بسیار جدی‌تر این شرکت به رمز ارزهایی مانند بیت‌کوین است.

طبق اخرین اعلامیه استخدام آمازون، تیم پرداخت این شرکت به دنبال یک رهبر با تجربه ایجاد رمزارز برای آمازون و یک متخصص با تجربه در استراتژی بلاکچین و مسیر ارائه محصول است.

سخنگوی آمازون اعلام کرد: ما از نوآوری‌هایی که در حال حاضر در فضای رمزارزها رخ می‌دهد الهام گرفته‌ایم و به دنبال این هستیم که ببینیم حضور رمزارز در آمازون به چه شکل خواهد بود. ما معتقدیم آینده بر اساس تکنولوژی‌های مدرنی که ما را قادر می‌سازند پرداخت‌های سریع و ارزانی داشته باشیم ساخته می‌شود و امیدواریم بتوانیم این ویژگی را هرچه زودتر در اختیار مشتریان آمازون قرار دهیم.

این در حالی است که آمازون تا به حال هیچ رمزارزی را به عنوان ارز قابل پرداخت به ازای کالاهای خود قبول نکرده است. پیش از این آمازون در بخش محاسبات ابری خود در خدمات وب آمازون از بلاکچین مدیریت شده استفاده کرده بود.