بازی به تیک تاک اضافه می‌شود
بازی به تیک تاک اضافه می‌شود
آی سی تی نیوز -تیک تاک در حال انجام آزمایشهایی در ویتنام است که تا کاربران بتوانند در این اپلیکیشن ویدیوی کوتاه، بازی هم انجام دهند.

به گزارش ایسنا، بازیهایی که در این اپلیکیشن اضافه می شوند، درآمد تبلیغاتی تیک تاک را افزایش داده و همچنین زمانی که کاربران در این اپلیکیشن سپری می کنند را طولانی تر می کنند. تیک تاک یکی از محبوبترین اپلیکیشنهای جهان با بیش از یک میلیارد کاربر ماهانه فعال است.

ویتنام که ۷۰ درصد شهروندانش پایین ۳۵ سال سن دارند، یکی از بازارهای جذاب برای پلتفرمهای شبکه اجتماعی مانند تیک تاک، فیس بوک و یوتیوب است.

به گفته چهار منبع آگاه، تیک تاک که متعلق به شرکت چینی بایت دنس است، قصد دارد قابلیت بازی را به صورت گسترده در جنوب شرقی آسیا عرضه کند. این اقدام ممکن است در سه ماهه سوم سال میلادی جاری انجام شود.

بر اساس گزارش رویترز، هنوز برنامه تیک تاک برای عرضه قابلیتهای بازی در بازارهای دیگر معلوم نیست. اگرچه کاربران تیک تاک می توانند بازیهایی که پخش می شوند را تماشا کنند اما در اکثر مناطق، قادر نیستند در اپلیکیشن تیک تاک، بازی کنند. حتی بدون بازی هم درآمد تبلیغاتی تیک تاک افزایش داشته است.

طبق آمار شرکت تحقیقاتی اینسایدر اینتلیجنس، درآمد تبلیغاتی تیک تاک سال گذشته به بیش از ۱۱ میلیارد دلار رسید و از مجموع فروش توییتر و اسنپ فراتر رفت.