آی‌سی‌تی نیوز – وزارت ارتباطات وضعیت پوشش شبکه ارتباطی در مناطق سیل زده استان بوشهر را عادی و پایدار اعلام کرد. به گزارش وزارت ارتباطات، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر ضمن بازدید از شهرستان‌های سیل زده دیر، کنگان، عسلویه و جم، در مورد آخرین وضعیت ارتباطی استان هنگام وقوع سیل گفت: در […]

آی‌سی‌تی نیوز – وزارت ارتباطات وضعیت پوشش شبکه ارتباطی در مناطق سیل زده استان بوشهر را عادی و پایدار اعلام کرد.

به گزارش وزارت ارتباطات، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر ضمن بازدید از شهرستان‌های سیل زده دیر، کنگان، عسلویه و جم، در مورد آخرین وضعیت ارتباطی استان هنگام وقوع سیل گفت: در حال حاضر وضعیت کلی شبکه ارتباطی در استان بوشهر در حالت عادی و ارتباطات پایدار است.

علی سملیان با اشاره به بارش‌های امروز جاری شدن سیل در شهرستان‌های دیر، کنگان، عسلویه و جم سیل اظهار کرد: هیچ اختلال ارتباطی در این مناطق وجود ندارد.

وی افزود: در بازدید میدانی از این مناطق، حفظ پایداری ارتباطات در شهرها و روستاهای سیلابی، بررسی مسیرهای فیبرنوری داخل استان و پایداری آنها در مقابل حوادث و شرایط بحرانی در اولویت دستور کار قرار گرفته است.

سملیان خاطرنشان کرد: با انجام هماهنگی‌ها و پیگیری‌های لازم برای اعزام نیروهای پشتیبان فنی، آمادگی لازم وجود دارد تا با اعزام نیروها نسبت به قطعی ارتباطات احتمالی اقدام شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر خاطرنشان کرد: در شرایط بحران، داشتن شبکه ارتباطی پایدار و بدون اختلال برای تیم‌های مدیریت بحران و مردم از جمله مهمترین الزاماتی است که بر آن تاکید شده است.