آی‌سی‌تی نیوز – شرکت ارائه دهند کارت‌های اعتباری مسترکارد اعلام کرد: نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد ۴۰ درصد افراد قصد دارند از سال آینده در معاملات خود از ارزهای مجازی استفاده کنند. به گزارش فارس به نقل از راشا تودی، مسترکارد به عنوان غول ارائه دهنده خدمات مربوط به کارت‌های اعتباری اعلام کرد که نتایج یک […]

آی‌سی‌تی نیوز – شرکت ارائه دهند کارت‌های اعتباری مسترکارد اعلام کرد: نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد ۴۰ درصد افراد قصد دارند از سال آینده در معاملات خود از ارزهای مجازی استفاده کنند.

به گزارش فارس به نقل از راشا تودی، مسترکارد به عنوان غول ارائه دهنده خدمات مربوط به کارت‌های اعتباری اعلام کرد که نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که ۴۰ درصد افراد می‌خواهند طی یک سال آینده استفاده از ارزهای مجازی در معاملات خود را آغاز کنند.

۶۷ درصد افراد نیز گفته‌اند نسبت به یک سال پیش نگاه بازتری را برای استفاده از ارزهای مجازی در تراکنش‌های مالی پیدا کرده‌اند. ۷۷ درصد گفته‌اند تمایل دارند بیشتر راجع به ارزهای مجازی بدانند و ۷۵ درصد نیز گفته‌اند اگر علم کافی نسبت به این ارز پیدا کنند، از آن استفاده خواهند کرد.

نتایج این تحقیق نشان می‌دهد در حالی که تمایل مصرف کنندگان برای استفاده از ارزهای مجازی به خصوص ارزهای مجازی با ارزش شناور نظیر بیت کوین در سطح بالایی قرار دارد، اما باید تلاش‌های بیشتری در زمینه کمک به مصرف‌کنندگان، قانون‌گذاری در این زمینه و حمایت از آنها نیاز است.

در این نظرسنجی ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر از ۱۸ کشور جهان در آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، خاورمیانه، آفریقا و آسیا ـ اقیانوسیه شرکت‌ کرده‌اند.

در ماه فوریه شرکت مسترکارد گفته بود که قصد دارد شرایط را برای استفاده مشتریانش از برخی ارزهای مجازی طی یک سال آینده فراهم کند.