استفاده غیرحضوری از خدمات شرکت مخابرات فراهم شد
همراه ما باشید

استفاده غیرحضوری از خدمات شرکت مخابرات فراهم شد

آی‌سی‌تی‌نیوز - مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: در حوزه خدمات پس از فروش، تقریبا تمام خدمات و در بخش فروش سرویس های جدید، میزان قابل توجهی به صورت غیرحضوری ارائه می شود.

به گزارش شرکت مخابرات ایران ،  سیدمجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه اغلب سرویس های مخابراتی در حوزه های فروش و پس از فروش قابلیت ارائه به صورت غیرحضوری دارد،گفت: هم اکنون در حوزه خدمات پس از فروش، تقریبا تمام خدمات و در بخش فروش سرویس های جدید، میزان قابل توجهی به صورت غیرحضوری ارائه می شود.

وی با تاکید بر غیرحضوری بودن خدمات به مشتریان شرکت مخابرات در سراسر کشور اعلام کرد : به علت اهمیت سرویس های مخابراتی به عنوان یک زیرساخت مهم برای تمام حوزه ها و با توجه به شرایط موجود که اساس ارائه خدمات در کشور بر غیرحضوری بودن قرار گرفته است، در تلاش هستیم تقریبا تمام خدمات ممکن در بخش فروش و ارائه سرویس های جدید نیز به صورت غیرحضوری در اختیار مشتریان قرار داده شود.

صدری خاطر نشان کرد : مشتریان می توانند با استفاده از سامانه تلفنی ۲۰۰۰، پرتال شرکت مخابرات ایران (بخش مخابرات من) و کد دستوری *۲۰۲۰# ازخدمات مبتنی بر صوت ، دیتا و ارزش افزوده، به‌صورت غیرحضوری استفاده کنند .
وی گفت: پشتیبانی ارتباط مشتریان تجاری با سامانه ۲۰۱۰، اینترنت مشتریان خانگی با سامانه ۲۰۲۰ وثبت نام تلفن ثابت از طریق پرتال (مخابرات من ) از خدمات مهم غیرحضوری در حال حاضر است .
صدری افزود : رفع خرابی تلفن ثابت با شماره ۲۰۱۱۷، پرداخت قبوض با استفاده از سامانه تلفنی ۲۰۰۰ و استفاده از کد دستوری #۲۰۲۰* از دیگر قابلیت های مهم خدمات غیر حضوری شرکت مخابرات ایران است .
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: با استفاده از پرتال شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir ، دسترسی به سامانه «مخابرات من»، مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت، خدمات تلفن ثابت، خلاصه کارکرد-ریز مکالمات، تست سرعت اینترنت، مشاهده وضعیت سرویس اینترنت و خرید سرویس اینترنت پرسرعت امکان‌پذیر است.
صدری خاطرنشان کرد: سامانه مخابرات من، مختص پرداخت قبض (میان دوره و پایان‌دوره و قبض تجمیعی)، مشاهده ریزهزینه‌های قبض، دریافت گروهی ریزهزینه‌های قبوض، مدیریت درخواست تلفن ثابت (درخواست تلفن ثابت از طریق پرتال و پیگیری تا حصول نتیجه) است
وی افزود: مشتریان با ثبت نام در این بخش می توانند از خدمات تلفن ثابت (سرویس‌های ویژه شامل: انتظار مکالمه، مکالمه کنفرانسی، شماره‌گیری سریع، قطع و وصل تلفن، درخواست تغییر آدرس مکاتبات، باز و بسته کردن صفر دوم، درخواست کشف مزاحم، اعلام و عدم اعلام به ۱۱۸)، سرویس‌های ارزش افزوده، تاریخچه پرداخت قبض، درخواست ریزمکالمات، خلاصه کارکرد و مدیریت درخواست‌های اینترنت بهره مند شوند
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اینکه در حال حاضر با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا، ارائه و دریافت خدمات غیرحضوری، بهترین روش برای ایمن ماندن از تبعات احتمالی است، تاکید کرد: در شرکت مخابرات ایران شرایطی فراهم شده است که اکثریت خدمات به جز در مواردی که نیاز جزئی به حضور مشتریان وجود دارد، به صورت غیر حضوری و بدون نیاز به حضور فیزیکی مشتریان ارائه می شود.

درباره نویسنده

ثبت دیدگاه