مهلت ارزیابی دفاتر پیشخوان تا 15 مرداد به تعویق افتاد
همراه ما باشید

مهلت ارزیابی دفاتر پیشخوان تا 15 مرداد به تعویق افتاد

آی‌سی‌تی‌نیوز - مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری با بیان اینکه ثبت اطلاعات دفاتر پیشخوان باید در سامانه ارزیابی انجام شود، گفت:مهلت ثبت اطلاعات دفاتر پیشخوان در سامانه ارزیابی برای بار سوم تا 15مرداد تمدیدشد.

شهرام حی شاد مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات  پستی و دفاتر پیشخوان  خدمات  رگولاتوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه دفاتر پیشخوان باید اطلاعات خود را تا ۱۵ مرداد در سامانه ارزیابی ثبت کنند، گفت: سامانه ارزیابی دفاتر پیشخوان دولت در شروع کار بر اساس اطلاعاتی که دفاتر در آن ثبت می‌کنند امتیاز و رتبه هریک از دفاتر را مشخص می کند که در این رابطه باید بگویم مهلت ثبت اطلاعات دفاتر پیشخوان در سامانه ارزیابی به مدت ۲ هفته دیگر تا ۱۵ مرداد تمدید شده است.

وی افزود: اگر دفاتر اطلاعات خود را در سامانه وارد نکنند به عنوان دفاتری که رتبه آنها ۳ است معرفی می‌شوند و تا ۶ ماه آینده که ارزیابی دوم انجام خواهد شد باید منتظر بمانند تا اطلاعات خود را تصحیح کنند البته احتمال تمدید طرح ارزیابی دفاتر پیشخوان وجود دارد.

وی افزود: در حال حاضر ما در سراسر کشور دارای ۶۹۳۶ دفتر پیشخوان شهری و۹۲۲ دفتر روستایی هستیم که همه آنها خوشبختانه دارای استانداردهای مورد نیاز هستند. به طوری که سنجه‌های نظارت ارزیابی تبدیل شده و توسط کمیسیون وزارت ارتباطات برای این دفاتر ابلاغ شده است.

درباره نویسنده

ثبت دیدگاه