اقدامات شرکت تیپاکس در دوران کرونا اعلام شد
همراه ما باشید

اقدامات شرکت تیپاکس در دوران کرونا اعلام شد

آی‌سی‌تی‌نیوز - شرکت تیپاکس، با تکیه‌بر اطلاعیه‌های سازمان بهداشت جهانی(WHO) و رعایت اصول بهداشتی و ایمنی، دغدغه جابه جایی بسته‌های مشتریان خود را کم کرده و به مشتریان خود این اطمینان را می دهد که هر کاری را که لازم بوده و توصیه‌شده انجام داده‌است.

به گزارش روابط عمومی تیپاکس، مهرداد فاخر، مدیرعامل شرکت تیپاکس درمورد اقدامات این شرکت در دوران کرونا می گوید:در شرایط پیش آمده، وظیفه خود می‌دانیم تا در کنار پزشکان و پرستاران و دیگر مسئولان دلسوز سرزمینمان، عزم ملی را برای بهبود شرایط جزم کنیم و دست در دست هم، گامی در مسیر سلامت جامعه و رهایی از نشر ویروس کرونا برداریم. در این مدت سعی داشته‌ایم تا با تکیه‌بر اطلاعیه‌های سازمان بهداشت جهانی(WHO) و رعایت اصول بهداشتی و ایمنی، دغدغه جابه جایی بسته‌های مشتریان خود را کم کنیم و امروز بر آنیم تا با ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده، به مشتریان خود این اطمینان را بدهیم که هر کاری را که لازم بوده و توصیه‌شده انجام داده‌ایم؛ چراکه خود را مسئول می دانیم.


اقدامات ایمنی انجام‌شده در مجموعه تیپاکس:
-    انتشار دستورالعمل‌های بهداشتی در سازمان و همچنین رسانه‌های اجتماعی برای آگاه ساختن مشتریان و پرسنل خود از آخرین نکات بهداشتی، از زمان شیوع این ویروس 
-    اقدام به آموزش نیروهای ستادی و نمایندگان در خصوص جلوگیری از انتشار ویروس کرونا
-    انتشار دستورالعمل‌های کاربردی با محتوای نحوه رعایت نکات بهداشتی از طریق تمامی رسانه‌های سازمان
-    توزیع ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده به‌صورت منظم به‌منظور حفظ سلامتی پرسنل
-    تأکید بر فاصله‌گذاری در رفتار سازمانی 
-    الزام به استفاده از ماسک، دستکش و عملیات تب سنجی، برای تمامی پرسنل و حتی ارباب‌رجوع در هنگام ورود به فضاهای اداری و هاب مرکزی به‌صورت روزانه
-    ضدعفونی مستمر هاب مرکزی (تی هاب) و ساختمان اداری 
-    ایجاد ایستگاه ضدعفونی دست در فواصل مشخص در ستاد و هاب مرکزی
-    ضدعفونی مستمر بسته‌های جمع‌آوری‌شده در هاب مرکزی (تی هاب) و نمایندگی‌ها با استفاده از فناوری‌های روز دنیا (مه ساز)
-    برنامه‌ریزی و عملیاتی کردن فعالیت شیفتی نیروها تا جایی که به سرویس‌دهی خدشه‌ای وارد نشود
-    دریافت مجوز از نهادهای مسئول هنگام آغاز محدودیت‌های جاده‌ای، برای رفع موانع پیش آمده در ارسال مراسلات در سطح کشور.
اگرچه این محدودیت‌ها و دیگر فعالیت‌های بهداشتی، منجر به تأخیر در ارسال مرسوله‌ها شد اما به لطف خدا و همراهی و شکیبایی مردم عزیز، توانستیم مسئولیت خود را به انجام برسانیم. فراموش نکنیم آن چیزی که در حافظه تاریخی هر قومی می‌ماند، عشق و همدلی است.

 

یک قدم فراتر:
 می‌دانیم و اعتقاد داریم تا با انجام هر چه بهتر وظایف خود در شرایط کنونی، در کنار هم‌وطنان خود گام برداریم و به سهم خود، بخشی از دغدغه‌های آن‌ها را کم کنیم. از موارد انجام‌شده درزمینه انجام مسئولیت اجتماعی خود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
-    ارسال مستمر کمک‌های سازمان برنامه جهانی غذا WPO به بیست مهمانشهر در سراسر کشور.
-    ارسال مستمر مواد غذایی، تجهیزات بیمارستانی و همچنین ماسک و دستکش به نقاط محروم سراسر کشور با همراهی سازمان داوطلبان هلال احمر
-    همراهی پیوسته با بنیاد یاران عشق با ارسال بیش از ۷۰۰۰ مرسوله برای تجهیز بیمارستان‌های استان‌های کشور.
-    همراهی مجموعه هلال مهربانی برای توزیع تجهیزات بهداشتی به شهر بجنورد
مواردی که مطرح شد، بخشی از مسئولیت اجتماعی تیپاکس است که در قبال تمام روزها و سال‌هایی که با ما بودید انجام می‌دهیم و خوشحالیم که توانستیم به سهم خود، نقشی در شکست زنجیره کرونا داشته باشیم. 
شرکت «تیپاکس» و دیگر شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فاخر آماده است تا خدمات خود را در راستای این مهم، به‌صورت رایگان در اختیار سیستم‌های بهداشتی و درمانی کشور قرار دهد و سفیر هرگونه کمکی از جانب وزارتخانه‌های مرتبط و خیریه‌های معتبر باشد.

درباره نویسنده

ثبت دیدگاه