دلیل شکست استارتاپ یونیکورن چه بود
همراه ما باشید

دلیل شکست استارتاپ یونیکورن چه بود

دلیل شکست استارتاپ یونیکورن چه بود

آی‌سی‌تی‌نیوز - «نیک ایوانز» (Nick Evans)، مدیرعامل استارتاپ یونیکورن با ارسال ایمیلی به مشتریان می گوید که آنها تمام بودجه خود را صرف تبلیغ در فیسبوک و گوگل کرده اند و در ازای این کار فقط 350 سفارش برای اسکوترهای برقی 699 دلاری خود دریافت کرده اند

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات به نقل از دیجییاتو،«نیک ایوانز» (Nick Evans)، مدیرعامل استارتاپ یونیکورن با ارسال ایمیلی به مشتریان می گوید که آنها تمام بودجه خود را صرف تبلیغ در فیسبوک و گوگل کرده اند و در ازای این کار فقط 350 سفارش برای اسکوترهای برقی 699 دلاری خود دریافت کرده اند.

اسکوترهای این کمپانی از قابلیت های متعددی از جمله ردیابی با GPS و قفل از طریق تلفن هوشمند بهره می برند و با محصولات کمپانی Tile سازگار هستند. این شرکت نیز توسط ایوانز تاسیس شده و در زمینه تولید محصولاتی که با بلوتوث ردیابی می شوند، فعالیت می کند.

مدیران استارتاپ یونیکورن قصد دارند با فروش دارایی های باقی مانده این استارتاپ، بخشی از بدهی های خود را پرداخت کنند؛ ولی ایوانز با اشاره به اینکه احتمال این کار بسیار پایین است، در انتهای ایمیل از مشتریان معذرت خواهی کرده است.

مشتریان مالباخته از این اتفاق به شدت ناراحت هستند و برخی از آنها ایوانز را به دزدی محکوم کرده اند. یکی از آنها از اینکه این استارتاپ بدون رساندن حتی یک اسکوتر برقی به دست مشتریان بسته شده، ناراحتی خود را ابراز کرد.

یکی دیگر از مشتریان با اشاره به از دست دادن تمام 998 دلار خود به خاطر سفارش دو اسکوتر، ایوانز را «دزد» خطاب کرده و می گوید:

«برایم شوکه کننده بود که کسی مثل نیک ایوانز که به خاطر شرکت Tile در حوزه فناوری شناخته شده است، این چنین فریبکارانه عمل کرد.»

به مشتریان مالباخته توصیه شده تا با شرکت های کارت اعتباری خود تماس بگیرند و شکایت خود را از طریق آنها پیگیری کنند.

استارتاپ یونیکورن شش ماه قبل متولد شد و امیدوار بود با محبوبیت سرویس های اجاره اسکوتر برقی همانند Bird و Lime به موفقیت رسیده و خود را به عنوان گزینه ای مقرون به صرفه در حوزه اسکوترهای اشتراکی معرفی کند.

درباره نویسنده

سینا مظفری مشاهده تمام مطالب

ثبت دیدگاه