همراه ما باشید

ضرب الاجل وزیر ارتباطات به سرویس دهندگان اینترنت

ضرب الاجل وزیر ارتباطات به سرویس دهندگان اینترنت

وزیر ارتباطات دو هفته به سرویس دهندگان اینترنت مهلت داد تا وضعیت سرویس دهی خود به مشترکان را اصلاح کنند و تاکید کرد که در صورت عدم تغییر، شخصا به موضوع ورود می کند.

محمدجواد آذری جهرمی در اینستاگرام نوشت: امروز با پشتیبانی مخابرات (۲۰۲۰) و چند سرویس دهنده دیگر اینترنت تماس گرفتم. کیفیت پاسخ‌گویی اصلاً خوب نبود؛ برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم. این نوع خدمت و معطل‌کردن زیاد پشت خط، شایسته مردم نیست.

وی تاکید کرد: فقط دو هفته سازمان تنظیم مقررات ارتباطات و سرویس دهندگان اینترنت فرصت دارند این وضع را اصلاح کنند.

وزیر ارتباطات گفت: اگر تغییرات ملموسی مشاهده نشود شخصاً به این موضوع بدون هیچ مماشاتی ورود می‌کنم و می‌دانند آن موقع چه می‌شود! نمونه آن را درباره ستاره مربع‌ها و کم‌فروشی دیده‌اند که در زمینه ⁧حق‌الناس⁩ هیچ تعارف و خط قرمزی ندارم.

جهرمی از کاربران اینترنت خواست اگر شکایتی دارند آن را از طریق تماس با شماره ۱۹۵ مطرح کنند تا رسیدگی شود.

درباره نویسنده

نادر  نینوایی

نادر نینوایی مشاهده تمام مطالب

ثبت دیدگاه