رونمایی از سامانه پاسخگویی بازرسی شرکت مخابرات
همراه ما باشید

رونمایی از سامانه پاسخگویی بازرسی شرکت مخابرات

آی‌سی‌تی‌نیوز - نشست ویدیوکنفرانسی رونمایی از سامانه متمرکز پاسخگویی مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران برگزار و این سامانه با حضور مدیرعامل و معاونین ستادی شرکت و همچنین مدیران مخابرات مناطق و حوزه بازرسی در سراسر کشور رونمایی شد.

به گزارش مخابرات مجید سلطانی در این نشست با اشاره به حجم ارایه خدمات شرکت گفت: لزوم راه اندازی این سیستم بسیار مهم بود و با راه اندازی آن رضایتمندی مشتریان و مردم افزایش پیدا می کند
وی افزود: البته خود سیستم نیز باید به گونه ای باشد که در عین متمرکز بودن برای همه در سراسر کشور قابل استفاده باشد، چون لازمه بسط هر سیستمی درست کار کردن و بهره برداری درست از آن است.
در ادامه این جلسه پیمان فیضی سرپرست مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران با تشریح ویژگیهای این سامانه خاطرنشان کرد:هدف کلی از این سامانه تجمیع و در نهایت کاهش سیستماتیک شکایات است که امیدواریم با رونمایی از این سامانه به نتیجه دلخواه برسیم.

وی افزود: افزایش رضایتمتدی مشتریان و کاهش شکایات از طریق ریشه یابی علل شکایات، کاهش میانگین زمان پاسخگویی و بهبود فرایند پاسخگویی از ویژگی های ممتاز این سیستم است.
همچنین وجود داشبوردهای مدیریتی، امکان مشاهده و پیگیری سوابق شکایات مشتری و تجمیع مبادی ورودی نظرات و شکایت ها نیز از دیگر ویژگی های سامانه یکپارچه مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران است

درباره نویسنده

ثبت دیدگاه