خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی آموزش داده می‌شود
همراه ما باشید

خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی آموزش داده می‌شود

آی‌سی‌تی‌نیوز - مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: خدمات غیرحضوری این سازمان همراه با اطلاع‌رسانی است و در صورت مراجعه حضوری به شعب نیز پیش‌بینی‌های لازم برای پاسخگویی و آموزش مراجعه‌کنندگان جهت استفاده از خدمات غیرحضوری انجام گرفته است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مصطفی سالاری در جلسه هفتگی زندگی با کرونا که به منظور بررسی اقدامات و برنامه‌های جاری این سازمان با هدف کنترل و کاهش کرونا برگزار شد، اظهار داشت: در بخش بیمه مهمترین اقدام سازمان جهت کاهش عوارض کرونا توسعه خدمات غیرحضوری و کاهش مراجعات مردم به شعب تأمین اجتماعی است.

وی افزود: با طرح ۳۰۷۰ روند بسیار خوبی برای توسعه خدمات غیرحضوری و کاهش مراجعات مردم به شعب در حال انجام است و مطابق با برنامه در هر هفته برنامه جدیدی در زمینه توسعه خدمات غیرحضوری رونمایی خواهد شد.

سالاری از به کارگیری تمامی امکانات و ابزارهای مدیریتی برای پیشبرد خدمات غیرحضوری در سازمان تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: روند تغییرات و گذار سازمان از خدمات حضوری به غیرحضوری با جدیت بررسی و مطالعه می‌شود و انتظار می‌رود که سازمان به تدریج شاهد کاهش قابل توجه مراجعات حضوری و توسعه استفاده جامعه هدف از خدمات غیرحضوری باشد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تداوم خدمت رسانی مراکز درمانی این سازمان به بیماران مبتلا به کرونا را از افتخارات این سازمان برشمرد و گفت: گزارش‌های هفتگی سازمان از میزان خدمت رسانی به این بیماران به مراجع ذیربط ارسال می‌شود و مراکز درمانی تأمین اجتماعی با تمام توان آماده خدمت هستند.

سالاری همچنین از ارزیابی و بررسی مداوم نیازهای بیمارستان‌های تأمین اجتماعی برای خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا خبر داد و گفت: نیاز تجهیزاتی بیمارستان‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف می‌شود و اختیارات قانونی مورد نیاز نیز به مدیران استانی واگذار شده است.

در این جلسه مدیران حوزه‌های مختلف سازمان تأمین اجتماعی نیز از اقدامات صورت گرفته برای کاهش عوارض کرونا و رفع نیازهای واحدهای اجرایی گزارش دادند.

به گزارش ایرنا، طرح ۳۰۷۰، ۱۹ آبان ماه با هدف کاهش مراجعات حضوری به شعب وکارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی رونمایی شد. این طرح به گفته مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، با ارائه ۳۰ خدمت الکترونیک، ۷۰ میلیون مراجعه (از مجموع ۹۶ میلیون مراجع تامین اجتماعی) را کاهش می‌دهد. 

درباره نویسنده

ثبت دیدگاه