آی‌سی‌تی نیوز – مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: مصرف روزانه دیتا در شبکه این شرکت نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۲۹ درصد افزایش یافته است. مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در گفت وگو با فارس، با اشاره به رشد ۸ درصدی تعداد مشترکان سرویس های باند پهن این شرکت، اظهارداشت: در سال […]

آی‌سی‌تی نیوز – مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: مصرف روزانه دیتا در شبکه این شرکت نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۲۹ درصد افزایش یافته است.

مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در گفت وگو با فارس، با اشاره به رشد ۸ درصدی تعداد مشترکان سرویس های باند پهن این شرکت، اظهارداشت: در سال ۹۹ مخابرات حدود ۵ میلیون مشترک باند پهن داشت این عدد در سال جاری به ۵ میلیون و ۳۵۸ هزار مشترک افزایش یافته است و شاهد روند صعودی تعداد مشترکان این سرویس در شرکت مخابرات ایران هستیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: همچنین روند مصرف دیتا هم در شبکه صعودی است و در حال حاضر در شبکه این شرکت، متوسط مصرف ماهانه مشتریان باند پهن ۶۵ گیگابایت است. این رقم در سال ۹۹ حدود ۵۴ گیگابایت بوده که نشان از رشد ۲۰ درصدی متوسط مصرف ماهانه مشتریان باند پهن طی یک سال گذشته دارد.

وی یادآور شد: ۵ سال پیش یعنی در سال ۹۶، متوسط مصرف ماهانه مشتریان باند پهن ۱۶ گیگابایت بوده است و طی این مدت رشد تصاعدی را شاهد بوده ایم.

به گفته وی، مصرف روزانه دیتا در شبکه مخابرات ایران هم امسال نسبت به مدت مشابه در سال قبل حدود ۲۹ درصد رشد داشته است.