سازمان بورس از مخابرات شکایت کرد
سازمان بورس از مخابرات شکایت کرد

آی‌سی‌تی نیوز – مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی با اشاره به این که مخابرات سود سال ۹۸ و ۹۹ سهامداران عدالت را واریز نکرده که سازمان بورس، اقدامات حقوقی را علیه “اخابر” انجام داده است، گفت: اگر این شرکت این سود را واریز کند، کل سود سهام عدالت بصورت یکجا واریز خواهد شد. به گزارش تسنیم، […]

آی‌سی‌تی نیوز – مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی با اشاره به این که مخابرات سود سال ۹۸ و ۹۹ سهامداران عدالت را واریز نکرده که سازمان بورس، اقدامات حقوقی را علیه “اخابر” انجام داده است، گفت: اگر این شرکت این سود را واریز کند، کل سود سهام عدالت بصورت یکجا واریز خواهد شد.
به گزارش تسنیم، محمد باغستانی با بیان اینکه دو شرکت پتروشیمی جم و گل‌گهر با انجام افزایش سرمایه، سود سهامداران عدالت را به صورت سهام جدید پرداخت کردند، گفت: در مقابل اما شرکت مخابرات همچنان سود سال گذشته را واریز نکرده که سازمان بورس در چارچوب قوانین و مقررات موجود اقدامات حقوقی را علیه این شرکت انجام داده است.

مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی با اشاره به این که امید است سود مجمع سال ۹۸ و ۹۹ شرکت مخابرات با هم واریز شود، افزود: اگر “اخابر” اقدام به واریز سود سال مالی ۹۸ و ۹۹ کند، کل سود سهام عدالت بصورت یکجا به حساب سهامداران واریز خواهد شد.