آی‌سی‌تی نیوز – باشگاه پرسپولیس قصد دارد در فضایی آرام از برخی کانال ها و صفحات اینستاگرامی مجازی شکایت کند. به گزارش فارس، باشگاه پرسپولیس قصد دارد در راستای ایجاد پاکسازی علیه برخی کانالهای های خبری و صفحات اینستاگرامی اقدام حقوقی کند. برخی از این کانالها به خصوص در چند وقت اخیر اقدام به انتشار مطالبی […]

آی‌سی‌تی نیوز – باشگاه پرسپولیس قصد دارد در فضایی آرام از برخی کانال ها و صفحات اینستاگرامی مجازی شکایت کند.

به گزارش فارس، باشگاه پرسپولیس قصد دارد در راستای ایجاد پاکسازی علیه برخی کانالهای های خبری و صفحات اینستاگرامی اقدام حقوقی کند.

برخی از این کانالها به خصوص در چند وقت اخیر اقدام به انتشار مطالبی کرده اند که به این باشگاه لطمه وارد کرده است. به طور مثال انتشار زودهنگام ترکیب پرسپولیس در روزهای اخیر جنجالهای زیادی ایجاد کرده و مشخص نیست برخی افراد با چه اهدافی از دو یا یک روز مانده به بازی این تیم اقدام به انتشار ترکیب این تیم می زنند.

تداوم این روند سبب شد مدیران باشگاه پرسپولیس که عزم جدی برای برخورد با این تحرکات مشکوک دارند بدون ایجاد هیچ گونه جار و جنجالی روند شکایت از این کانال ها را دنبال کنند.

ضمن اینکه برخی صفحات هواداری هم با نام پرسپولیس اقدام به فعالیت در فضای مجازی کرده و از این راه درآمد کسب می کنند که مسئولان باشگاه قصد دارند در این زمینه هم اقدامات حقوقی لازم برای جلوگیری از تضییع حق باشگاه انجام دهند.