بازگشت قیمت سازی کاذب مسکن به پلتفرم‌های اینترنتی
بازگشت قیمت سازی کاذب مسکن به پلتفرم‌های اینترنتی

آی‌سی‌تی نیوز – نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس گفت: بخش اعظمی از قیمت گذاری ها در پلتفرم های عرضه مسکن کاذب بوده که در همین راستا باید نهادهای نظارتی ورود جدی داشته باشند تا چنین اتفاقی نیفتد. رسول فرخی میکال در گفت و گو با خانه ملت، به قیمت گذاری های کاذب مسکن […]

آی‌سی‌تی نیوز – نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس گفت: بخش اعظمی از قیمت گذاری ها در پلتفرم های عرضه مسکن کاذب بوده که در همین راستا باید نهادهای نظارتی ورود جدی داشته باشند تا چنین اتفاقی نیفتد.
رسول فرخی میکال در گفت و گو با خانه ملت، به قیمت گذاری های کاذب مسکن در پلتفرم ها و املاکی ها و همچنین عدم نظارت بر آنها اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلاتی که در حوزه های عرضه و تقاضای کالا وجود دارد بحث نظارت است.

نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس افزود: با وجود اینکه هر وزارتخانه و سازمانی دارای بخش نظارتی است اما مشاهده می کنیم در بخش عرضه کالا به ویژه حوزه مسکن قیمت ها واقعی نیستند و در حقیقت شاهد عدم نظارت و ساماندهی هستیم.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: یکی از مشکلاتی که باعث ایجاد جو روانی در جامعه می شود قیمت گذاری و قیمت سازی های مسکن در پلتفرم ها واملاکی ها است که برخی از این ها نیز با هماهنگی چنین اقدامی را انجام می دهند و همین موضوع باعث نگرانی مردم می شود ضمن اینکه این نرخ گذاری های کاذب باعث شده بخشی از مردم صاحب خانه نشوند و حتی به شکلی قیمت گذاری می کنند که توان پرداخت اجاره را هم نداشته باشند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور تاکید کرد: بحث نظارت و کنترل قیمت گذاری در موضوع مسکن بسیار اساسی است که باید همه وزارتخانه های متبوع و سازمان های نظارتی وارد میدان شوند تا برخی ایجاد جو روانی نکنند و نرخ ها متناسب با درآمد مردم باشند و نظارتی دقیقی بر پلتفرم های عرضه مسکن وجود داشته تا مردم بتوانند خانه مورد نظر خود را پیدا کنند.

فرخی میکال اظهار کرد: نابسامانی ها در حوزه مسکن باید ساماندهی شوند و همگی باید تلاش کنیم تا رضایت مردم را جلب کنیم اگر مشکل مسکن حل شود قطعا بخش اعظمی از مشکلات مردم حل خواهد شد.